“Gezellig samenzijn!”

Brochetto
Geclassificeerd als nr. 9 van 41 Restaurants in Heist-op-den-Berg
Keukens: Belgisch
14 februari 2017 beoordeeld

Leuke formule van een ouderwetse gourmetavond. Er is veel keus in verschillende soorten vlees, vis en groenten. Is ook geschikt voor vegetatiërs

14 februari 2017 beoordeeld

vriendelijk en hulpvaardig personeel - méér dan voldoende keuze - alles erg lekker - je mag zo dikwijls gaan bijhalen (self-service) als je wil.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie uitgebreid lekker gaan grillen was de bedoeling.
Ik kreeg samen met opa een LeCreuset tepanyakki pan. Dit stemde mij reeds vrolijk en zag het heerlijke vlees al sudderen voor mijn ogen.
Echter, de service op zondag avond wordt blijkbaar anders geïnterpreteerd dan de rest van het weekend.
De eerste brokjes vlees kwamen zwart gebladerd van de pan, het smaakverschil tussen de diverse stukjes vlees was onbestaande, de aardappelgerechten waren koud of half gaar.
Slechte beurt deze keer. Dat men om kwart voor acht de tafel kwam afruimen liet ook weinig respect voor betalende gasten blijken.

Datum van bezoek: februari 2017
15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets duurdere all you can eat maar men krijgt hiervoor dan ook een betere kwaliteit in de plaats. Ruime keuze aan vlees en vis alsook bijhorende garnituren en sauzen. Niet gericht op massa wat het ook nog eens gezellig maakt.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ook deze keer weer lekker gegeten.
Dit keer was het grillen dat we deden.keuze aan vleesjes en vis was er zeker genoeg.ook groenten petatjes ...
Voor de kinderen is er hier een leuke speelhoek en tv.
Personeel is ook steeds vriendelijk en behulpzaam. In de zomer is het ook zeer fijn om buiten te zitten.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Brochetto bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In Brochetto geweest? Deel je ervaringen!