“Een uitje met vrienden”
Beoordeling van 't Hoekske

't Hoekske
Geclassificeerd als nr. 4 van 41 Restaurants in Heist-op-den-Berg
Beschrijving: Miljoenen pintjes werden hier getapt. Duizenden schaters werden hier gelachen. Honderden lieven werden hier gevonden. Tientallen tappers met een luisterend oor. In dit éne Hoekske, waar ‘t leven een liefde is. Waar alle slag thuis is, en niemand vreemd. Reeds 200 jaar, op deze plaats, en nu ook al meer dan 30 jaar in dezelfde handen, rechtlijnig in de bochten, georganiseerd tot charmante chaos. Voor vrijheid en blijheid...
29 december 2017 beoordeeld

Als je tapas lust is dit een gezellig ge bar waar je verschillende tapas kan eten.
Zeer smakelijk klaargemaakt en geserveerd. zeer verscheidenheid in tapas en zeer lekker.

Datum van bezoek: december 2017
Jan D, Eigenaar van 't Hoekske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

dankuwel, ik geef je feedback door aan de ploeg...

6 oktober 2017 beoordeeld

De zaak is zeer ruim en luchtig. Aangenaam zitten. De kaart was uitnodigend en zeker niet duur. We lopen nog wel eens langs

Datum van bezoek: mei 2017

overdag is de kleine keuken normaal gezien doorlopend geopend, 's avonds wordt er op een bepaald moment 'opgekuist'.
alvast dank om langs te komen en voor je open reactie.

2 oktober 2017 beoordeeld

Aan de voet van de Heistse berg. Frisse pintjes en lekkere tapas! Gezellig winkelen op minder dan 50m. in de Bergstraat.

Datum van bezoek: september 2017

mag ik refereren aan onze slogan "wel jong, niet piep",
wij pleiten: geen façade maar een echte ziel, rechtlijnig in de bochten :);
en dat proberen we zo vol te houden, dank alvast voor je reactie...

7 juli 2017 beoordeeld

Op het eerste zicht een typisch Kempisch dorpscafé, maar je kunt er ook lekker eten.
Met een groep de tapas geproefd en die vielen enorm mee: veel variatie en lekker!
Verder vriendelijke personeel en een rekening een rekening die ook meeviel.

Datum van bezoek: juni 2017
Jan D, Eigenaar van 't Hoekske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Beste, ik geef deze leuke poistieve feedback graag door aan onze ploeg

2 juli 2017 beoordeeld

Gezellig café met vele lekkere biertjes van het vat en een uitgebreid assortiment aan tapas. Super gezellig terrassen in de zomer.

Datum van bezoek: juni 2017

Ik geef de feedback graag door aan de ploeg

Reizigers die 't Hoekske bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In 't Hoekske geweest? Deel je ervaringen!