“gezellig om eentje te gaan drinken”
Beoordeling van 't Hoekske

't Hoekske
Geclassificeerd als nr. 4 van 41 Restaurants in Heist-op-den-Berg
Beschrijving: Miljoenen pintjes werden hier getapt. Duizenden schaters werden hier gelachen. Honderden lieven werden hier gevonden. Tientallen tappers met een luisterend oor. In dit éne Hoekske, waar ‘t leven een liefde is. Waar alle slag thuis is, en niemand vreemd. Reeds 200 jaar, op deze plaats, en nu ook al meer dan 30 jaar in dezelfde handen, rechtlijnig in de bochten, georganiseerd tot charmante chaos. Voor vrijheid en blijheid...
2 oktober 2017 beoordeeld

Aan de voet van de Heistse berg. Frisse pintjes en lekkere tapas! Gezellig winkelen op minder dan 50m. in de Bergstraat.

Datum van bezoek: september 2017
Jan D, Eigenaar van 't Hoekske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

mag ik refereren aan onze slogan "wel jong, niet piep",
wij pleiten: geen façade maar een echte ziel, rechtlijnig in de bochten :);
en dat proberen we zo vol te houden, dank alvast voor je reactie...

7 juli 2017 beoordeeld

Op het eerste zicht een typisch Kempisch dorpscafé, maar je kunt er ook lekker eten.
Met een groep de tapas geproefd en die vielen enorm mee: veel variatie en lekker!
Verder vriendelijke personeel en een rekening een rekening die ook meeviel.

Datum van bezoek: juni 2017
Jan D, Eigenaar van 't Hoekske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Beste, ik geef deze leuke poistieve feedback graag door aan onze ploeg

2 juli 2017 beoordeeld

Gezellig café met vele lekkere biertjes van het vat en een uitgebreid assortiment aan tapas. Super gezellig terrassen in de zomer.

Datum van bezoek: juni 2017

Ik geef de feedback graag door aan de ploeg

27 mei 2017 beoordeeld

zeer vriendelijke en snelle bediening, altijd klaar voor een babbeltje, zeer romantisch met de kaarsen die op iedere tafel staan, een groot overdekt terras en een groot open terras

Datum van bezoek: mei 2017

Dank voor deze mooie beschrijving :)

14 februari 2017 beoordeeld

Er staan veel verschillende biertjes op de kaart zowel op fles als van 't vat. Een aangenaam verwarmd terras.

Datum van bezoek: februari 2017
Jan D, Eigenaar van 't Hoekske, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2017

Merciekes,
we zeggen wel eens dat we het leukste terras van Heist hebben, maar dat is dan 'eigen stoef'... :)

Reizigers die 't Hoekske bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In 't Hoekske geweest? Deel je ervaringen!