“En daarom hou ik zo van Italiaans eten...”
Beoordeling van Da Corrado

Da Corrado
Geclassificeerd als nr. 7 van 67 Restaurants in Geel
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd maar toch nog een plaatsje kunnen bemachtigen. Als fan van de Italiaanse keuken met veel verwachtingen naar Da Corrado gezien de mooie reviews op Tripadvisor. Ik begon met een tartaar van tonijn en acocado. Perfect afgekruid en gewoon zeer lekker. Als hoofdgerecht een tagliatelle al ragu. In 1 woord: fantastisch! Pasta perfect al dente en een ragu/bolognaisesaus vol van smaak. Afgesloten met een lekkere tiramisu (voor mij mogen er wel meer koekjes in verwerkt worden). En de bediening was ook vriendelijk en vlot met voldoende aandacht voor alle tafels zonder te opdringerig te zijn. Een aanrader als je in Geel bent!

Datum van bezoek: juli 2020

20 februari 2020 beoordeeld

Wij gaan regelmatig lunchen bij Da Corrado.
De verscheidenheid aan gerechten, de service, het personeel,... Allemaal top!

Wil je in een gezellige setting lunchen/dineren? Dan ben je bij hen zeker aan het juiste adres.

20 februari 2020 beoordeeld

Regelmatig komen wij hier lunchen/eten met de collega's. Keer op keer worden we hier verrast door de aangename sfeer en het mooie interieur. Heel fijn dat je kan volgen hoe de gerechten worden bereid, doordat de keuken volledig open is en gewoon in het restaurant staat.
De pasta's zijn trouwens heerlijk!
Ook de bediening is telkens top, Céline en Pieter-Jan doen dit super! Heel vriendelijk en begripvol.
Zeker een aanrader, wij blijven hier zeker komen!

20 februari 2020 beoordeeld

Zeer lekker eten en heel vriendelijke bediening! Zeker een aanrader!
Wij komen hier geregeld onder de middag eten met de collega's, de bediening verloopt altijd heel vlot en de wachttijden lopen niet op :)

20 februari 2020 beoordeeld

We komen hier al jaren en de kok blijft me steeds opnieuw verrassen.
De bediening is ook steeds super, altijd vriendelijk en zeer gastvrij.

Aanraders: steak tartaar en de pasta met truffel en parmaham, hmmm heerlijk!

Ik kijk al uit naar mijn volgend bezoek!

Reizigers die Da Corrado bekeken, bekeken ook

In Da Corrado geweest? Deel je ervaringen!