Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 30 juli 2021

Zeer verrassend hip hotel in Geel
Ontvangst en bediening is zeer hartelijk.
Kamer was zeer modern en net, gelegen in rustige omgeving en de bedden zijn super!
Heerlijk ontbijt met vlotte en zeer vriendelijke bediening. Fijn dat men ook buiten kan eten in de gezellige stadstuin van het hotel.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 11 april 2021 via mobiele applicatie

Ondanks de corona zijn we in hotel verlooy super ontvangen, de vriendelijke eigenares stond ons op te wachten op het afgesproken uur aan de receptie, kregen perfecte uitleg hoe de regels waren ivm de corona, kregen een fles wijn aangeboden voor bij onze take away maaltijd. Het ontbijt werd op de kamer gebracht en was met veel zorg bereid, zoals we hadden afgesproken de dag voordien. Het hotel ligt in het centrum en is een ideale uitvalsbasis op te wandelen en fietsen. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval zeker terug

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Onverwachts last minute beslist om er op uit te trekken. Dit zakenhotel was open en wij waren de enigste klanten op dat ogenblik. Ontbijt was enorm uitgebreid, meermaals kwam men vragen of we van alles genoeg hadden. Er waren meerdere soorten brood, yoghurt, zelfgemaakt granola, ontbijtgranen, eitjes zoals men wil, vers fruit gesneden ook in stukken, te veel om op te noemen. De mensen zelf super maar dan ook supervriendelijk. De kamer héél comfortabel. Zeer goede ervaring gehad. Dit hotel verdient een ster meer!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 november 2017

Ik kom minstens een keer per jaar voor mijn werk in Geel, en heb al diverse hotels gehad - geen waarvan iets ernstig mis mee was, maar ik ben nu voor de tweede keer naar Hotel Verlooy geweest, en zal dat met plezier blijven doen.

Het is gevestigd op zo'n 150 meter van de markt, dus op makkelijke loopafstand van de belangrijkste plekjes om te eten, van een keur aan winkels. Er zijn twee parkeerplaatsen, zowel beveiligd als onbeveiligd.

Het hotel is een modern gebouw dat is afgewerkt met materialen van hoge kwaliteit (bijvoorbeeld echt parket in de kamers in plaats van laminaat) en smaakvol is ingericht. Alle meubelen zijn van hoge kwaliteit, en zien er goed uit. Stoelen, tafeltjes en lampjes zijn ontwerpen van designers van naam, met name uit de Bauhausperiode - zoals Le Corbusier, Marcel Breuer, Wilhelm Wagenfeld, Eileen Gray, de belangrijkste grote namen uit die stijlperiode. Erg mooi.

Bedden zijn comfortabel. Badkamer is van alle gemakken voorzien - de badkamer die ik dit jaar had, was niet van de grote douchecabine voorzien die ik vorig jaar had, dus heb ik maar gebruik gemaakt van het bad, en in de ochtend van de douche boven het bad. (Alleen de douche boven het bad heeft een slang die me nogal in de weg zat bij het douchen in de ochtend - wat ik ook probeerde, het lukte me niet om die uit de weg te krijgen.) Wie zijn kam of tandenborstel of zo vergeten is, die hoeft er niet bij de receptie om te vragen, want al dat soort dingen liggen klaar in de badkamer. Deze kamers zijn erg compleet, van alles voorzien wat je nodig hebt, tot en met een minibar, gratis drinkwater en gemakkelijke stoelen aan toe.

Service is vriendelijk, en - hoewel ik er dit keer door omstandigheden geen gebruik van heb gemaakt - is het ontbijt uitgebreid en prima.

Ik vind alleen de uitvoering van de overloop en de trapopgang wat gehorig, het levert nogal wat lawaai op als er andere gasten doorheen lopen, of naar boven of beneden gaan. Daardoor was ik eerder wakker dan ik gehoopt had. Maar dat is de prijs die je als gast betaalt voor je verblijft in een hotel met een mooie vloerafwerking in plaats van tapijt.

Met plezier stelde ik vast dat de wifi sinds vorig jaar van meer bandbreedte voorzien was, gebruik ervan was dit keer geen probleem.

Ik kom met plezier vaker terug.

Kamertip: Wie liever doucht dan baadt, doet er verstandig aan te vragen om een kamer met douchecabine in de badkamer.
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 november 2016

Ik keer regelmatig terug naar Geel, en heb al verschillende hotels uitgeprobeerd. En hoewel ik tot nu toe nog geen echt slechte ben tegengekomen, is mijn voorlopige conclusie dat Verlooy de beste is.

Het is niet het grootste, maar wat het in kwantiteit tekortschiet, maakt het goed in kwaliteit.

Het is in een modern gebouw in een winkelstraat vlakbij de markt gevestigd. Alles is modern, zowel binnen als buiten - en het hele interieur is afgewerkt met de beste materialen en volgezet met kwaliteitsmeubilair, veel van beroemde designers, onder meer stoelen, lampen en dergelijke uit de Bauhausperiode. Erg fraai.

Service is vriendelijk en uitstekend. Het ontbijt was erg goed.

Kamer en badkamer waren in dezelfde mooie designstijl afgewerkt, en waren allebei ruim en comfortabel. En dit hotel heeft beslist de comfortabelste bedden die ik in Geel heb geprobeerd.

Ik heb eigenlijk maar één minpunt: de beschikbare bandbreedte voor de gratis wifi varieert zo sterk van hoog naar laag dat deze soms volkomen onbruikbaar is, zelfs voor iets simpels als een tekstberichtje verzenden. En het maakte het geplande IP-gesprek met mijn vrouw in het buitenland onmogelijk. Aangezien er ook momenten waren dat er wél voldoende bandbreedte beschikbaar was, ga ik ervan uit dat er af en toe gewoon teveel mensen tegelijk gebruik van maakten. Maar aangezien dit geen groot hotel is, zou dat geen problemen mogen opleveren. Dus, Hotel Verlooy: kom op, opwaarderen dat internetabonnement. Er is meer bandbreedte nodig.

En dan kom ik graag weer terug.

Tip: als u in Geel wilt dineren, vraag de receptioniste dan even naar de namen van de restaurants waar men een kortingsregeling mee heeft.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken