“Italiaanse keuken op de markt in Geel”
Beoordeling van De Kruimel

Geclassificeerd als nr. 24 van 66 Restaurants in Geel
15 maart 2020 beoordeeld

Voor enkele vrienden hun verjaardag deden we met 13 personen een etentje bij De Kruimel. We hadden via mail gereserveerd wat heel makkelijk was. We konden kiezen om max. 6 gerechten te nemen of de keuze op voorhand door te geven en dan kon iedereen wel iets anders nemen. Wij kozen de laatste optie. Met de ruime menukaart kon ieder zijn ding vinden.. alle gerechten waren heel lekker (pizza, pasta en vlees). Ook toen iemand van het gezelschap er door omstandigheden niet kon geraken was dit geen enkel probleem. Er is een vlotte bediening en sympathieke personeelsleden. we betaalden de rekening en werden tegengehouden omdat wij een gerecht teveel hadden betaald!! Dit hadden we zelf niet opgemerkt en toch kwamen ze dit eerlijk terug betalen. Helemaal top !!

Datum van bezoek: maart 2020

10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klassieke taverne met goede pizzas. Dit is zeker hun specialiteit. Veel keuze in klassieke gerechten niet te duur. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
Steven V, Eigenaar van De Kruimel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Beste Dirk
Fijn dat je de tijd nam om een review te plaatsen.
Dank je wel voor de fijne commentaar. Dit vinden we heel leuk.
Groetjes

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekkere pizza's, maar ook de pasta's zijn heerlijk. Heel veel keuze. Vriendelijke bediening. Snelle service. Prijs-kwaliteit dik in orde! Wij gaan er graag heen als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: december 2018
Steven V, Eigenaar van De Kruimel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Beste Driesena

Hartelijk dank dat u de tijd nam om een recensie te schrijven.
Voor ons super fijn om te horen ;) Hopelijk mogen we jullie nog vaak verwelkomen.
Heel erg bedankt!

Claudia

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was al zeker 20 jaar geleden dat wij hier nog geweest waren....maar toen we zagen dat er andere eigenaars waren..toch eens opnieuw geprobeerd.
Wat mij vooral stoorde...dat de 2 meisjes en 1 jongen in de zaal de benen onder hun lijf lopen...(de kruimel is best groot met een apart zaaltje en een groot terras) en er 2 mensen achter de bar staan de babbelen omdat ze niks te doen hebben...
Qua eten is er idd wel een upgrade geweest...mijn salade met geitenkaas en spekjes was lekker maar het had nog beter geweest als de spekjes niet met vet en al in mijn salade waren gekapt....het onderste heb ik niet kunnen opeten...de sla dreef in een plas vet.
Om af te rekenen ook 3 x moeten vragen maar de meisjes wisten jammer genoeg niet wat eerst te doen...
Kortom er is verbetering maar momenteel zijn er toch betere zaken op de markt in Geel. Jammer...

Datum van bezoek: oktober 2018
Steven V, Eigenaar van De Kruimel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beste Paul

Bedankt dat u de tijd nam om een recensie te schrijven.
Wij nemen de opmerkingen dan ook van harte en zullen hiermee in de toekomst zeker aan de slag gaan.
Wij trachten iedereen een zo goed mogelijke service te geven en dit zou niet mogen ontbreken, ook niet wanneer het druk is.

Met vriendelijke groetjes
Claudia

27 augustus 2018 beoordeeld

buitenterras op markt te Geel
vriendelijke bediening, veel keuze betaalbare gerechten,
ook leuk om iets te drinken of snack te eten

Datum van bezoek: augustus 2018
Steven V, Eigenaar van De Kruimel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Beste Martine
Fijn dat je de tijd nam voor een recensie te schrijven. Bedankt voor de mooie woorden. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog een keertje verwelkomen.

Vriendelijke groetjes
Claudia Govaerts
zaakvoerder De Kruimel

Reizigers die De Kruimel bekeken, bekeken ook

In De Kruimel geweest? Deel je ervaringen!