Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel, met uitgebreide keuze voor ontbijt. Wel jammer dat de geluidsisolatie tussen de kamers niet goed is. Ook de kwaliteit van de bedden kan beter. Vriendelijk personeel, mooie en ruime parking

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

In dit restaurant is het goed toeven. De bediening is vriendelijk en de gerechten zijn heerlijk. Op het terras heb je tevens een mooi uitzicht over de markt. Jammer is wek dat je het platte water erg duur betaalt. Dit zou niet nodig moeten zijn als je ook al bier of wijn drinkt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij waren in juni 2018 in dit hotel. Wij hadden expliciet een stille kamer gevraagd, hadden ze ons toch wel niet een kamer naast een koelmachine op het dak gegeven .., resultaat geen nachtrust. Daaremboven laat ook de isolatie met de andere kamers en de gang te wensen over. Kamer doet aan een ziekenhuis denken, heel steriel zonder fantasie. Ontbijt heel pover. OnVriendelijkheid bij het personeel, een goedemorgen kon er niet vanaf. Bij het overbrengen van onze klachten met een kluitje in het riet gestuurd als zijnde dat het hotel vol zat, terwijl dit niet zo was. Kortom vermijd dit hotel!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 februari 2018

Een schitterend sprankelend ontbijt. Ruime keuze (pistolets, brood, muesli, ...) ook een groot aanbod in beleg en kaas, zalm en vissalade (huisgemaakt), vers geperst fruitsap, ...
Super vriendelijk personeel, een moderne en strakke omgeving met verschillende kleurrijke schilderijen aan de wanden, prachtig.

Kamertip: no room booked
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik was in het centrum bestolen van jas en sleutelsen en vroeg schappelijk mij uit de nood te helpen. Aangezien ik bij vriestemperaturen geen onderkomen had, leek mij dit en noodsituatie. Jammer om te moeten constateren dat men mij geen kamer wilde geven. Bij Verlooy iets verderop hartelijk ontvangen zonder problemen.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen