“Genieten aan het water”
Beoordeling van Den Thijs Sas 9

Den Thijs Sas 9
Geclassificeerd als nr. 53 van 65 Restaurants in Geel
17 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijk vertoeven op een aangenaam terras in een mooi vernieuwde zaak.
Vriendelijke en vlotte bediening met zeer lekker eten en riante porties.
Zeker de moeite waard!

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, snelle service en uitgebreide kaart. Wij kwamen gewoon iets drinken en hadden geluk met veel frisse bieren van 't vat. Mooi vernieuwde zaak op prachtige locatie

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer mooi ogend terras mooie kaart maar eten komt lang voor het drinken en zonder bestek zodat het koud is voor we konden beginnen te eten . Jammer dat ze geen pannenkoeken bakken voor 14 uur want het terras nodige wel uit om met kinderen langs te komen zeker op zonnige dagen

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We stopte op goed geluk
Gezellige buiten en zitplaatsen
Maar we bestelde lams en mosselen
Laat ons zeggen vlees was ok maar de groeten en saus waren onder maats en waar ik helemaal niet tevreden mee was waren diepvries frieten en in vet dat niet meer
Vers was spijtig maar voor deze prijs heb ik al veel beter gegeten
Dus volgende keer verder fietsen.

Datum van bezoek: september 2020
3 augustus 2020 beoordeeld

Goed voor een snelle lunch en als je langs het kanaal fietst. Gemakkelijk te vinden maar door 1 de corona en 2 verbouwingswerken viel de sfeer wat tegen.
Vriendelijke bediening. Eten ok.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Den Thijs Sas 9 bekeken, bekeken ook

In Den Thijs Sas 9 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.