Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

94€ incl uitgebreid , verzorgd ontbijt!
Kamer heel klein, idem het badkamertje
Aan de kamer diende opknapwerken te gebeuren. Dit werd ons wel gemeld maar pad nadat we reeds betaald hadden voor de kamer. De kamer was gezellig qua kleuren.
De verschillende gangen en bijhorende deuren laten een onverzorgde indruk na. Ook de tussenverdieping .
Het tapijt in de gang en ontbijtkamer zijn aan vernieuwing toe.

Dit alles maakt dat 94€ wel goed doorgerekend is.

Ligging is wel super . Onmiddellijk ben je aan de grote markt

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

toerist in eigen stad, het is eens iets anders.Zeer tevreden over de ligging, midden in het centrum, de kamer (met geweldige badkamer en ruim bed) en, zeker ,het lekkere ontbijtgoed ,voor een citytrip!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 juni 2018

Mijn kamer was op de tweede verdieping, tussen de gebinten van de kap constructie. Enigszins gehorig. Kamer was schoon,netjes evenals de badkamer. Het toilet was ondergebracht in een andere ruimte dan de badkamer. Dat was wel prettig. Het hotel beschikt niet over een bar. Het ontbijt was uitstekend.

Kamertip: Misschien is de beg.grond en of eerste verdieping meer aan te bevelen.
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Helaas zijn bijna alle voorgaande commentaren bevestigd. Geur van riolering. Een kwartier gewacht en diverse malen gebeld met de drukbel, daarna getelefoneerd naar het hotel vanuit de receptie. Geen gehoor. Dan maar naar de keuken gegaan en aan de kok gemeld dat wij al 20 min aan de receptie wachtten. Uiteindelijk kwam de medewerker van dienst er aan. Kamer op 1ste etage kant water. Plint ligt van de muur, diverse vlekken zonder verf, afstandsbediening is defect, telefoonkabel ligt los over de vloer, geluidsisolatie binnen en naar buiten is onbestaand. Met raam dicht is dit een oven, met raam open te veel lawaai. Echter 2 pluspunten: tussen 22.00 en 08.00 luiden er geen klokken en het ontbijt samen met de bediening is zeker goed. Dus dringend werken aan de kamers.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

De inkom vinden was al het eerste fiasco. Eens binnen werd je verwend door een fijne rioolgeur. Personeel om je te ontvangen was echter teveel van het goede. Dan het eten. Smakeloos en overgaar. Een vraag aan de kelner over de druif en het herkomstland van de wijn werd heel eenvoudig beantwoord met "dat weet ik niet!"
Er nog eens gaan eten? NEVER!!!

Datum van verblijf: juni 2017