Beoordeeld op 19 juni 2019

goed,gastvrij,attent.een accomodatie om je zeer te ontspannen.mooie tuin.
zeer aangenaam rustig liggend gastenverblijf.we hebben er van genoten.
een aanrader.tweehonderd tekens is teveel.het was gewoon prima

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie en rustige omgeving. Echt genieten op dit prachtige domein.
Mooie, verzorgde kamers en lekker ontbijt. Aangename en heel lieve gastvrouw en gastheer.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn zeer warm en welkom ontvangen! De kamers zijn zeer mooi ingericht. Prachtige badkamer met zicht op de rondom liggende velden. Domus Silva ligt op Een landelijk domein waar het zalig onthaasten is. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 16 februari 2018

We vonden Domus Silva een heel verzorgde gelegenheid : zeer netjes , mooi ingericht , heel mooi gelegen, ... De ontvangst was zeer vriendelijk en hartelijk. We konden echt genieten van een overvloedig , lekker ontbijt in een sfeervolle ruimte. Het was echt genieten.

Kamertip: Alles was oké.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018

een prachtige locatie, weidse omgeving, tips voor wandelingen in de buurt zijn beschikbaar, zeer lieve gastvrouw en gastheer; heel veel privacy, niets ontbreekt voor het ontbijt. Voor herhaling vastbaar

Datum van verblijf: februari 2018