“Zeer lekker eten”
Beoordeling van Indian Palace

Indian Palace
Geclassificeerd als nr. 60 van 105 Restaurants in Lier
18 augustus 2021 beoordeeld

Zeer lekker eten, vriendelijke en behulpzaam personeel. Houden rekening met allergiën en kijken naar oplossingen. Een aanrader !

Datum van bezoek: augustus 2021
11 februari 2021 beoordeeld

Het was de eerste keer dat we bestelden bij Indian Palace, en zowel de service als de kwaliteit van het eten zijn uitstekend. We bestelden o.a. Korma, Birani, Butter Chicken en een Dal - allemaal heerlijk. Ook de Naan's zijn van uitstekende kwaliteit. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: februari 2021
30 december 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Indian Palace bekeken, bekeken ook

In Indian Palace geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.