Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 13 juni 2022

Pinksterzondag. Na 80km fietsen waarvan 60 in de gietende regen komen we met groep van 14 fietsers aan bij het hotel in Lier. Nat en koud kijken we verlangend uit naar een warme douche en een rustpauze voor het avondmaal. De kamers waren reeds meer dan jaar voordien gereserveerd met belofte van voorbehouden fietsenstalling. Bij aankomst in het hotel blijkt er geen plaats te zijn voor de fietsen. Alle fietsenstallingen zijn reeds in gebruik. Daarnaast blijkt het bevestigde kamertarief (groepstarief) niet opgenomen in het 'systeem'. De receptioniste dient een 'verantwoordelijke' te bellen. Uiteindelijk stelt men voor de fietsen in enkele kamers op het gelijksvloer te stallen en ook in de gang. Daar staan de fietsen echter voor de nooduitgang! We besluiten dan zelf een maximaal aantal fietsen in de kamers te plaatsen (gelijkvloers en 1ste verdieping, geen lift). Meer dan één uur na aankomst kunnen we eindelijk op de kamer. Amper tijd voor een douche en omkleden. Enkele deelnemers delen hun kamer met 4-5 fietsen!
De volgende ochtend, na het ontbijt, ben ik rond 09u20 terug op de kamer. Ik ben in badkamer als ik meen klop op de kamerdeur te horen. Direct daarna opent een personeelslid de kamerdeur. Ik had nog steeds kamersleutel en had nog niet uitgecheckt.
Positief: comfortabele en ruime kamers (interessant om je fiets te stallen). Goed ontbijt (ontbijtruimte wat krapjes bij drukke bezetting hotel)
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 24 juli 2021

Het hotel is gelegen op 10+-tal minuten stappen van het centrum van Lier.
Het is ideaal gelegen voor wij (zoals wij) enkele fietstochten wil maken in de ruime omgeving. Knooppunt 5 is het dichts bijgelegen.
De kamer is ruim en proper onderhouden. De airco maakte wel wat lawaai maar die kan je zelf aan- en uitzetten.
Ontbijt : was in orde. Moet niet meer zijn.
Coronamaatregelen worden er gevolgd.
De fietsstalling (garagebox) is wat klein uitgevallen daar er ook enkele karren wasgoed in stonden.
Over het algemeen : zeer tevreden over ons verblijft. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 13 juni 2021

Ideaal hotel voor een kort verblijf.

Je kan gratis voor de deur parkeren (of in de nabije omgeving als de eigen parking volzet is). De kamer is recent, netjes en ruim. Het enige dat een pluspunt zou zijn is airco op de kamer (aangezien het tijdens ons verblijf +25°C was).

Onthaal en medewerkers zijn heel vriendelijk. Ook het ontbijtbuffet was heel COVID-safe georganiseerd (ieder krijgt zijn eigen plateau én grijptang om aan het buffet te gebruiken)! Bij goed weer kan je ook buiten ontbijten.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 13 juni 2021

Hotel is mooi ingericht, ontbijt was correct en verzorgt maar er is geen airco op de kamer enkel een ventilator, ramen kunnen open maar iedereen ziet je zitten vanop de weg.
Na een zomerse dag is het s'nachts veel te warm op de kamer en een gebrek aan frisse lucht. Gelukkig maar voor 1 nacht, maar voor ons hoeft het geen 2de keer.
Voor een overnachting aan 110,-€/nacht mag het wel comfortabeler zijn.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel propere, mooie kamers. Heel vriendelijke bediening. Lekker en gevarieerd ontbijt.
Heel correcte omgang met Corona maatregelen, zowel aan receptie als ontbijt.
Heel goede ligging. Mogelijkheid om fietsen te stallen achter slot.

Datum van verblijf: juli 2020