Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Beoordeeld op 13 juni 2021

Ideaal hotel voor een kort verblijf.

Je kan gratis voor de deur parkeren (of in de nabije omgeving als de eigen parking volzet is). De kamer is recent, netjes en ruim. Het enige dat een pluspunt zou zijn is airco op de kamer (aangezien het tijdens ons verblijf +25°C was).

Onthaal en medewerkers zijn heel vriendelijk. Ook het ontbijtbuffet was heel COVID-safe georganiseerd (ieder krijgt zijn eigen plateau én grijptang om aan het buffet te gebruiken)! Bij goed weer kan je ook buiten ontbijten.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 13 juni 2021

Hotel is mooi ingericht, ontbijt was correct en verzorgt maar er is geen airco op de kamer enkel een ventilator, ramen kunnen open maar iedereen ziet je zitten vanop de weg.
Na een zomerse dag is het s'nachts veel te warm op de kamer en een gebrek aan frisse lucht. Gelukkig maar voor 1 nacht, maar voor ons hoeft het geen 2de keer.
Voor een overnachting aan 110,-€/nacht mag het wel comfortabeler zijn.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel propere, mooie kamers. Heel vriendelijke bediening. Lekker en gevarieerd ontbijt.
Heel correcte omgang met Corona maatregelen, zowel aan receptie als ontbijt.
Heel goede ligging. Mogelijkheid om fietsen te stallen achter slot.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 december 2019

Het is een ideale locatie, met supervriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Het Eco-concept bij het ontbijt is even wennen, maar zeker voor navolging vatbaar, uitleg hierover vind je op de muren in de ontbijtzaal. Ook in de gangen vind je recyclingvaten. Dat verdient een dikke👍!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Het inchecken en betalen gaat vrij vlot via een terminal. De kamers zijn ruim met een kingsize bed. Enkel de glazen deur die de badkamer afsluit, vind ik ongepast. De ontbijtruimte is wel ongezellig met een slechte akoestiek. In de buurt is er voldoende parking.

Datum van verblijf: oktober 2019