Magda T
Calpe, Spanje

Een aanrader in hartje Lier

Beoordeling van Hotel Florent
4,0 van 5 bollen11 okt 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een fijn hotel ! Locatie : top ! Prima kamers! Verzorgd ontbijt ! (H)eerlijke keuken in het hotel-restaurant ! Ên op elk vlak vriendelijk bediend ! Een echte aanrader voor je verblijf in het charmante stadje, Lier !
Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
the facade of the houses
  • Vio.com
      1.7 km van Hotel Florent
      13.9 km van Hotel Florent
      Meer hotels in Lier bekijken
      Beoordeeld op 21 september 2020

De kamers van het hotel ogen vrij nieuw en alles is aanwezig, voldoende ruimte extra grote badkamer. Het restaurant dat aan het hotel verbonden is heeft een beperkte kaart maar het eten is er uitstekend, de prijs / kwaliteit is eveneens goed. Het hotel ligt op 100 meter van de grote markt in Lier en is een uitstekende uitvalsbasis voor fietsers. Er is een garage beschikbaar. Het personeel is vriendelijk en attent, een aanrader.

Datum van verblijf: september 2020
      Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zaterdagavond hier komen eten, vriendelijk ontvangen en alles netjes volgens de Corona regels. Lekker voor en hoofdgerecht gegeten jammer genoeg wel zonder dessert naar huis gegaan dan al de ijs was uitverkocht door het goede weer. En de enkele andere dessertjes waren niet zo aantrekkelijk. Maar een fijne avond gehad en komen nog terug met dan hopelijk wel nog een dessertje.

Datum van verblijf: augustus 2020
      Beoordeeld op 5 juli 2020

Vandaag lunch genomen in restaurant Florent, op wandelafstand van Grote Markt te Lier. Coronamaatregelen zijn hier nauwkeurig gevolgd. Blijkbaar iedere zondag lunchmenu. Vandaag alvast heel lekker, mooi en zeer verzorgd gepresenteerd. Wortelsoepje, keuze tussen 2 hoofdgerechten, vlees of vis, eenvoudig maar lekker dessertje (verse aardbeien) dit voor een zeer lage prijs. Lekker wijntje en niet duur. In grootstad of aan de kust kun je zoiets niet vinden. Sterk aan te raden.

Datum van verblijf: juli 2020
      Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Top locatie in het centrum van de stad. Toch eenvoudig bereikbaar. Ondergrondse afgesloten parkeerplaats eventueel beschikbaar. Ruime kamers en badkamer. Perfect onderhouden en proper. Het ontbijtbuffet is verzorgd en met een ruime keuze. In het restaurant is het mogelijk om te eten a la carte. De bediening is zeer goed en vlot. De eigenaars werken zelf mee en zijn vlot aanspreekbaar en zeer behulpzaam. Een aanrader voor elk verblijf

Datum van verblijf: juli 2019
      Beoordeeld op 30 juni 2019

Soms gaan we op stap in eigen stadMidden in een hittegolf hebben we geen zin om ons in eigen keuken te vermoeien en stopten we onverwacht in Hotel restaurant Florent, op 100 meter van de Grote Markt. Weg van de drukte, en we kregen een plekje op het terras waar het verrassend rustig was. Mijn partner genoot van een ijskoude pure campari. Ik koos tegen beter weten in voor een prosecco als aperitief, correct gekoeld en fijne bubbeltjes maar het blijft een veredelde limonade, want te zoetig voor mijn smaak.(Een goede schuimwijn mag ook wat kloten hebben, sorry) Als je wekelijks champagne drinkt is prosecco altijd wat geklooi in tweede klasse. En dan vind ik dat meestal te duur. Gezien de hitte beperkten we ons tot een hoofdschotel. Maar we kregen wel een lekker fris zalmpotje als amuse : superstart. Mijn steak tartaar op Italiaanse wijze was voortreffelijk op smaak gebracht en de frietjes perfect gebakken. We hadden zin in een frisse rode wijn (paarde ook met de scampi schotel van mijn partner) In dit huis kan je vragen naar de kelderrestjes en we kozen voor een Valpolicelli op dronk, die lichtgekoeld gemakkelijk naar binnen glipte. Frivool maar stevig. Aangename en relatief snelle bediening en degelijke porties liet dit onverwacht tussendoortje in Florent een goede indruk na. Voor een budget van 45e/pp, koffie en 1,5 liter spuitwater inbegrepen, dus zeker niet overdreven. Aanrader voor passanten die een degelijke hap willen in een aangename sfeer en correcte bediening. We gaan zeker nog terug bij gelegenheid.

Kamertip: City Center dinner terrace
      Datum van verblijf: juni 2019