“gezellig en lekker”
Beoordeling van L'Osteria 53

L'Osteria 53
Geclassificeerd als nr. 42 van 97 Restaurants in Lier
17 maart 2020 beoordeeld

Met een paar vrienden hier gaan lunchen. Verzorgde schotels en vlotte en vriendelijke bediening.
een aanrader

Datum van bezoek: januari 2020

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere vegetarische schotel met mozzarella gegeten. Tartuffo als dessert was ook lekker. De gerechten van mijn tafelgenoten zagen er ook allemaal lekker uit. Vriendelijke en correcte bediening. Wij komen nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2019
7 december 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant op de Grote Markt in Lier.
Op mooie dagen kan men buiten genieten met zicht op het Stadhuis.
Lekkere gerechten, met verse producten.
Maandelijks aanpassing van de kaart.

Datum van bezoek: december 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak OK, saus niet echt mijn dada, maar is persoonlijk, meer dan groot genoeg. Pasta was ook in orde. Jammer van de wachttijd van bijna 1 uur (en er waren bijna geen eters) voor mij zal het bij 1 keer blijven (om te eten). Iets drinken zal nog wel meerdere keren gebeuren

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

We bestelden de gnocchi met pesto. De portie was zeer klein. Het eten was zeer onsmakelijk. De gnocchi was platgekookt, de tomatensaus smaakte zuur. Het gerecht werd overgoten met een taaie kaassaus. De pesto was een zielig toefje pestosaus, uit een potje?
€43 voor opgewarmde onsmakelijke kost. We zijn met grote honger vertrokken en hebben ergens anders een lekkere pastaschotel gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die L'Osteria 53 bekeken, bekeken ook

In L'Osteria 53 geweest? Deel je ervaringen!