“Goede lunchroom/patisserie”

Keukens: Nederlands, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze uit diverse ontbijten, ruime lunch mogelijk, lekker gebak/ taart. Heerlijke koffie. Immense keuze uit alle soorten dranken, cocktails, frisdranken. Moeder en dochter zijn zeer vriendelijk, meertalig. Vader staat in de keuken. Echt een klein familiebedrijf waar alles klopt. Zeer de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2022

11 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben op vrijdagochtend 10 juni 22 naar rahati cafe geweest en wat zal ik zeggen, het was heerlijk! We werden snel geholpen en het eten was super en vers ( het fruit was niet normaal top ) ! De frappe met ijs is ook echt een aanrader! De 2 vrouwen die de eigenaresses zijn waren ook erg lief. Als ik ooit nog in Koutouloufari kom dan ga ik zeker weer eens langs! ✨

Datum van bezoek: juni 2022
8 mei 2022 beoordeeld

Wij hebben een heerlijk continental ontbijt gegeten. Vriendelijke bediening, wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2022
22 oktober 2021 beoordeeld

Gerund door Maria en Mariana lieve mensen en lekkere taarten en lunch.
Lekker zitten en je kan mensen kijken en een gezellig praatje maken met de eigenaren

Datum van bezoek: oktober 2021
9 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige plek voor een koppie of een borrel. Wij gingen daar bijna dagelijks heen voor een cappuccino en een overheerlijk taartje. We hebben allerlei smaken geprobeerd en allemaal even lekker!! Maria en Marianna hebben het prima voor elkaar op een toplocatie!

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Rahati Cafe Patisserie bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Rahati Cafe Patisserie geweest? Deel je ervaringen!