Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor160 US$
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 18 augustus 2015

De kamer met airco was in de snikhete dagen begin juli 2015 was een absolute must.
Een bijkomend voordeel, was het terras met zicht op het Lac'd Annecy. Er is tevens parking voorzien vlak aan het hotel.

Kamertip: Beste kamers met uitzicht op het meer.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015

De locatie van het hotel is prima, de kamers zijn aangepast aan deze tijd. Er is voldoende buitenruimte (terras, tuin) om een glas te drinken of een boek te lezen. De prijs-kwaliteit verhouding van het diner is niet heel gunstig. 's Nachts kwam er een enorme stank (rioollucht) in onze kamer en doordat de badkamer open was, konden we daar niet veel tegen doen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 11 juli 2015

Prachtig gelegen hotel vlak aan het meer heerlijke fietsroute (vlak ongeveer 40km)voor ons een absolute aanrader op alle vlakken
Zeer vriendelijk personeel , zeer goede hotelkeuken, fietsenstalling, parking voldoende ruim, ...

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 4 juli 2015

+ : uitstekend hotel, zeer mooie lokatie, prachtig uitzicht zowel vanop de kamer als vanin de grote eetzaal.lekker eten, zeer vriendelijk personeel, Mooie wandel en fietswegen. Centrum van de mooie en gezellige oude stad op slechts 2,5 km.
- : Ontbreken van een kleine frigo.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015

Wij hadden een kamer met zicht op het meer, dit was uitstekend. Ook de ligging van de kamer t.o.v. de stand van de zon was OK. Na de middag lag het terras in de schaduw,daar was het heerlijk tot zonsondergang.

Kamertip: Voor ons liever geen mat vloerbekleding.
Datum van verblijf: juni 2015