Priceline
Beoordeeld op 11 november 2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Staan gelijk voor je klaar. Mooi en schoon hotel, met schone en ruime kamers. Shuttlebus die gratis is voor Waterfront en met bijbetaling naar de luchthaven.
OOO

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt lekker op niet te lange rijafstand van het vliegveld. (Maar ver genoeg om daar helemaal geen last van te hebben.) Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Prima kamers, mooie badkamer. Goed schoongehouden.
Uitstekend restaurant en bar. Lekker eten en heerlijke cocktails.
Moegsien, Thanks for taking so good care of us in the restaurant!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel op 5 min rijden met Taxi vanuit het Waterfront (100ZAR)
Hotel heeft mooie luxe kamers met een goed bed. Het ontbijt is supper en ze hebben een leuke bar waar ze vaak life muziek spelen.

Hotel staff is altijd behulpzaam.
Voor 320ZAR is er een shuttle bus van en naar de Airport.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2016

Wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest zijn erg tevreden. De service is heel goed en de mensen zijn behulpzaam. De kwaliteit van het eten is heel goed en ook erg betaalbaar. Onder het hotel is een klein winkelcentrum waar je geld kan pinnen en allerlei benodigdheden kan halen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Prima hotel met zakelijke uitstraling. Omgeving moet je leren waarderen. De buurt is Weinig inspirerend maar wel lekker centraal gelegen. Goede shuttle service met chauffeurs die je op weg kunnen helpen. Kamers prima.

Datum van verblijf: augustus 2016