Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official Site
Beoordeeld op 1 augustus 2021

De camping ligt op een mooie plek en is goed verzorgt.
Voor een Premium chalet betaal je de hoofdprijs zonder dat dit zich terugbetaald in de kwaliteit. Voor de bedden en kussens zijn voor de prijs per nacht (240,-) slecht. Zeker voor langere mensen.

Datum van verblijf: juli 2021
Equipe Sandaya, Propriétaire van Camping Sandaya Domaine du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Hallo,
We zijn blij te lezen dat u ons etablissement en het algemene onderhoud op prijs stelde We nemen nota van uw opmerkingen over het beddengoed en we zullen uw feedback zeker delen met onze teams om verbeterpunten op te zetten!
We hopen dat u bij uw volgende verblijf voldoening zult vinden op een van onze bestemmingen
Vriendelijke groeten,
Audrey Sandaya

Beoordeeld op 26 juli 2021

We stonden met een caravan op deze camping.
De omgeving is erg mooi, en de camping op zich ook.
Toilet gebouwen zijn mooi en vrij nieuw.
Helaas worden ze erg slecht schoon gemaakt.
Wc-papier is vaak op, storingen worden dagen later pas verholpen.

Het ergste is echter de security, die zijn erg vervelend.
Als je na 24.00 nog gewoon met elkaar praat, komen ze je tent in om te zeggen dat je moet stoppen.
Dit doen ze zo luidruchtig dat daar dan weer iedereen wakker van wordt.
Je wordt als een klein kind behandeld.

De jeugd zitten ze helemaal op hun nek, continu treiteren.

Nooit eerder mee gemaakt dit.
Volgens de camping is dit heel normaal, maar volgens mij slaat dit nergens op.

De animatie is compleet Frans, Engels wordt weinig gesproken, Nederlands al helemaal niet.

Kort om, wij komen hier nooit weer.

Hallo,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling achter te laten en we zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de campingomgeving. Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden, we zullen met ons team spreken om waakzamer te zijn over de netheid van onze sanitaire voorzieningen.
We begrijpen uw ergernis, maar we zijn een rustige en familiale camping, we willen aan de verwachtingen voldoen en ons aanpassen aan elk gezin. Zo bieden we overdag en 's avonds entertainment, maar zonder overdreven te zijn om ook de kampeerders te laten rusten. We zullen dagelijks blijven werken om onszelf te verbeteren en u zo volledig tevreden te stellen tijdens een mogelijk volgend verblijf op een andere van onze bestemmingen.
Vriendelijke groeten.
Audrey Sandaya.

Beoordeeld op 19 juli 2021

+ Top zwembaden (maar vaak te weinig stoelen)
+ ondanks drukte, toch rustig 's nachts
+ erg vriendelijke en behulpzame mensen in de camping winkel
+ sanitair nieuw en (redelijk) proper.
- kwaliteit van het eten in het restaurant was écht niet goed.
- vrij lange wachttijden aan de bar 's avonds
- onze standplaats was niet net. Er lagen nog hondendrollen en allerhande afval van de vorige huurders. De standplaats was duidelijk niet gecontroleerd tussen 2 verhuringen.

Datum van verblijf: juli 2021
Equipe Sandaya, Propriétaire van Camping Sandaya Domaine du Verdon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Hallo,
Bedankt voor het delen van uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf op onze camping. We zijn verheugd dat uw verblijf aan de meeste van uw verwachtingen heeft voldaan dankzij onze dagelijkse inspanningen: waterruimte, de rust van de camping, het personeel dat tot uw dienst staat om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en kamperen
Het spijt ons echter oprecht te horen dat uw locatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen uw ergernis hierover en bieden hiervoor onze excuses aan.
Wij hopen in ieder geval dat uw vertrouwen niet is aangetast en dat wij u voor een toekomstige vakantie nogmaals mogen verwelkomen op een van onze Sandaya campings!
Audrey Sandaya

Beoordeeld op 3 juli 2021

De mobilhome was nieuw en heel mooi met groot terras en parkeergelegenheid. Uitgestrekte en rustige camping met zowel een actief zwembad (met kinderen) alsook verderop een 2 rustige zwembaden waar enkel volwassenen zijn. Veel animatiemogelijkheden, op wandelafstand van het dorpje Castellane en aan het water gelegen. Elke ochtend vers brood en koeken verkrijgbaar ter plaatse op de camping. Fast check-in is gemakkelijk. Kortom, een perfect verblijf!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat een fijn vakantie adres. Drie weken zijn omgevlogen dankzij dit fantastische team! Gekampeerd voor drie weken met de caravan op een ruime plaats 441, ik zou volgend jaar zo weer gaan!

+zwembad
+animatie