“Leuk”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Typisch Indisch. Kwalitatief niet erg hoogstaand maar wel leuk om even een hapje te eten.
Eten was lekker en bediening erg snel (iets te)

9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de weg naar Disney Hotel, dit restaurant gepasseerd. Afgeladen vol, maar totaal geen stress bij het personeel.
Klanten worden netjes ontvangen .
Was wel aangenaam verrast door de service en snelle handelen van het personeel.
Het eten was daarintegen voor mij een beetje te flauw.... ik ben namelijk een peper liefhebber... heb er naar gevraagd en gelijk ook gekregen.
Verder kan ik restaurant indienne zeker aanraden.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten dichtbij (10 min) Euro Disney. Nette en aardige bediening fijn dat zij een eigen parkeerplaats hebben.

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al enige jaren, eten altijd perfect, bediening uitmuntend staan altijd klaar, na een bezoek van Euro Disney altijd even lekker eten.

24 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen restaurant met een zeer service gerichte bediening. Karaf met water gratis met welkomstdrankjes. Het eten werd snel geserveerd. Uitstekend van smaak. Hier komen wij altijd als we in de buurt zijn.

Reizigers die Restaurant Planete Indienne since 1998 bekeken, bekeken ook

Torcy, Marne-la-Vallée

Dampmart, Seine-et-Marne

Chessy, Marne-la-Vallée

In Restaurant Planete Indienne since 1998 geweest? Deel je ervaringen!