“Heerlijke pizza's ”

Da Roberto
Geclassificeerd als nr. 9 van 11 Restaurants in Scharendijke
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier beland.
We werden vriendelijk ontvangen.
De bedoeling was eigenlijk alleen wat drinken.
We besloten toch met zn 5en 2 pizza's te delen...
Waar men je vaak raar aankijkt om deze vraag was het hier geen probleem.
Ze vroegen zelfs of we bordjes wilde.
Zelf heb ik gewerkt voor Nederlands kampioen pizza bakken, en ben dus erg kritisch met pizza eten.
Maar ongelooflijk.. alsof ik een pizza van mijn oude baas at... PERFECT... echt zo mega lekker je proeft de liefde.

De zelfde liefde als die de eigenaar uitstraalt als hij door zijn zaak loopt.
Kan mij dan ook niet vinden in de slechte recensies hier.
De man verteld met zoveel liefde en zoveel passie over zijn restaurants is gewoon heerlijk om naar te luisteren.
Een man met hart voor zijn zaak.

Ben je in scharendijke raden wij zeker aan om hier te eten.
Je kunt erna heerlijk een stuk wandelen over de dijk.
En niet alleen voor een lunch of zoals ons een tussendoortje kun je hier terecht.
Ook zijn menukaart bied genoeg keuze.

Lieve Roberto je mag trots zijn op je prachtige zaak.
Mochten wij weer eens in de buurt zijn wij komen zeker terug.

Liefs Mama Kookt

24 september 2020 beoordeeld

Dit jaar eerder wel eerder goede ervaring gehad maar afgelopen weekend september was heel slecht. We hebben op alles heel lang moeten wachten, tot en met drankje bestellen, kaart ontvangen, bestellen en daadwerkelijk de borden ontvangen. Kwaliteit van eten is opzich prima, maar dit was niet leuk meer. Eigenaren lopen door de tent dus als je spreekt over slechte bediening, dan weet je waar het zit. Had ook het idee dat de keuken niet mee werkte. Enfin ze hadden het nog kunnen proberen goed te maken met limoncello van het huis ( eerder deden ze dat wel) maar ook dat niet. Om ons heen zagen we iedereen klagen en wij zijn zelf maar drankes bij de bar gaan halen. Resume: zo hoort uit eten gaan niet te zijn.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een avond uit eten bij dit restaurant. Eerste oog gezellige tent, maar moesten erg lang wachten. Meerdere keren gevraagd en na ruim 1,5 uur wachten kwam het eten dan en was niet we hadden verwacht. Lasagne niet lang genoeg in oven gezeten en andere gerechten niet het lange wachten waard. Personeel werd ook steeds onvriendelijker. Voor ons nooit meer!

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gestopt voor een lunch, we werden heel vriendelijk ontvangen, alle covid normen worden strikt nageleefd! De koffie was heerlijk de panini met vitello tonato goed gevuld en heerlijk, naast ons genoten mensen van een rijkelijk gevulde pizza. Jammer dat we geen diner genuttigd hebben want de kaart zag er veelbelovenduit.

13 augustus 2020 beoordeeld

Een zeer teleurstellende avond: de bestelde prosecco kwam erg laat en was bovendien ongekoeld; toen we deze eindelijk kregen moest hij nog een half uur in de koeler voor hij enigszins drinkbaar was- tot zover de gezellige aperitief!De- overigens koude!- hapjes kregen we eindelijk na 1,5u wachten! Bruscetta's waren smakeloos! Vervolgens weer een periode van lang wachten, toen we daar na 2u15'een opmerking over maakten was het hek van de dam! Eigenaar kwam ons hoogst persoonlijk 'op de vingers tikken' dat we zo luidruchtig ons beklag kwamen doen over dit lange wachten; luidruchtig waren we geenszins, een excuus over het lange wachten kwam er niet!
Het eten- waar we dan zó lang naar uitgekeken hadden- viel erg tegen: de pasta's waren overkookt en erg smakeloos, frieten en schnitzel smaakten alsof ze meermaals gebakken waren!
Corona regels werden met de voeten getreden, personeel kwam véél te dichtbij, hygiëne bij personeel was ver te zoeken!
Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Da Roberto bekeken, bekeken ook

In Da Roberto geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.