“Lekkere lunch”

Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze brasserie moet het van zijn prachtige ligging aan de vijvers hebben. Leuk gelegen en veel zitgelegenheid. Wij kozen twee Italiaanse gerechten maar kwalitatief waren ze maar gewoon ok. Niet echt verfijnd zoals de menukaart liet vermoeden. Jammer. Maar zeker ok.

Datum van bezoek: juni 2019

23 april 2019 beoordeeld

bij aankomst in de hal passeren 2 obers me zonder me een blik waardig te gunnen terwijl ik hen aanspreek. Uiteindelijk komt er dan toch iemand en wijst me een plaats in het midden van de zaal aan, terwijl er een hond aan een van de tafels ligt. NB: ik heb zelf een grote hond bij. Noch boven op het terras, noch binnen was plaats en hij stuurt me weer buiten zijn schouders ophalend.
Ik vind een vrije stoel om te wachten op een tafel en zet me even neer. Ober Johan- ik ken hem nog, want was vroeger vaste klant bij st-Jean, begroet me niet, maar begint me dadelijk af te blaffen, dat ik niet aan een tafel zit en hij niets mag brengen, regels zijn regels. Zijn ogen zagen wit van woede. Ik aanvaard dit niet en vertrek.

Vroeger zou een ober me 1. begroet hebben, 2 gevraagd wat hij kan doen en 3. als alles volzet is me zeggen dat er wat tafels aan het afrekenen zijn en dat daar dan plaats vrijkomt ' even geduld'.

Wat een koude ontvangst was dit!!! De kwaliteit is echt niet meer van weleer en vriendelijkheid is ver zoek. Toch toen ik er iets wou gaan drinken. Misschien vinden ze iemand alleen niet meer de moeite om te ontvangen, maar de scene was veel erger dan enkel dat!!

Datum van bezoek: april 2019
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met voor ieder wat wils aan de juiste prijs. De omgeving is prachtig. Vooral leuk voor de kinderen in de zomer omwille van de kleine speeltuin en uitgebreid terras. Mss een minpuntje, de parkinggelegenheid is niet top.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 9 man op een zaterdagavond binnengevallen.
Vlotte en snelle service, terwijl het restaurant vol zat. Ze serveren de klassieke Belgische keuken. Iedereen vond het lekker. De brasserie ligt op een mooie locatie aan de vijvers van het Zoete Water. Een groot terras, wat leuk is voor in de zomer.

Datum van bezoek: februari 2019
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig weer waarop we besloten eens rond de vijvers van het zoet water te wandelen en nadien een ijsje te eten in brasserie Saint Jean. Ik nam een coupe chocolade zonder slagroom van 6.70 euro. Wat een fantasieloos coupeke was dat. Gewoon 3 bollen chocolade met een koekje. Zoals ik al zei, de Saint jean is goed om een pint te drinken, maar niet om iets te eten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Brasserie St-Jean bekeken, bekeken ook

Oud-Heverlee, Vlaams-Brabant

In Brasserie St-Jean geweest? Deel je ervaringen!