152 US$
Hotels.com152 US$
Priceline149 US$
StayForLong167 US$
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Mooi hotel, prima kamer. Airco en zwembad hebben het verblijf meer dan dragelijk gemaakt, het was buiten 40 graden!
Prima ontbijt. Alles zeer verzorgd. Mooi ingericht.
Op korte afstand van Siena en Florence.
Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Giancarlo_Carniani, Direttore van Villa Olmi Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you so much for having shared your experience at Villa Olmi here on TripAdvisor. We are glad to read that you enjoyed the stay with us and also thank you so much for the rate :)
We hope to host you again, maybe in another season in order to enjoy Villa Olmi with a cooler temperature.

Warmest Regards,

Giancarlo Carniani
General Manager
Villa Olmi Firenze

Beoordeeld op 23 oktober 2015

Geweldig hotel, super service, uitgebreid ontbijt, ruime kamers met A/C die haast niet hoorbaar is. Badkamer voorzien van allerlei toiletartikelen.
Het hotel ligt op een groot terrein waar in diverse gebouwen kamers zijn ondergebracht.
Het hotel ligt net buiten Florence maar heeft een eigen hotelbusje wat je afzet in Florence, wel reserveren via de receptie.
In de directe omgeving zijn diverse restaurantjes te vinden.

Datum van verblijf: november 2014
Giancarlo_Carniani, Direttore generale van Villa Olmi Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2015

Dear Ester B,

thank you for your kind words of appreciation.
I'm so happy to learn your good impression about our hotel and service.

We will be glad to welcome you back soon

Warm regards

Giancarlo Carniani
General Manager
Villa Olmi Firenze

Beoordeeld op 25 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Giancarlo_Carniani, Direttore generale van Villa Olmi Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2015

Beoordeeld op 23 september 2014

Wij hadden een superior kamer tot onze beschikking, ruim en van alle gemakken voorzien, zelfs een eigen tuintje (met o.a. schommelbank is wel erg luxe). De inrichting was met antieke meubels geweldig mooi. De ligging van het hotel is ietwat buiten Florence en daardoor ook erg rustig maar wel easy met de auto te bereiken en een grote gratis parkeerplaats. Er is een pendeldienst naar de stad; de laatste gaat echter om 19.30 uur terug hetgeen impliceert dat je na het diner terug moet met een taxi of met eigen vervoer naar de stad gaan (wat wij 2 keer deden). We hebben een avond in het hotel gedineerd en dat was erg smakelijk maar uiteraard (gelet op de standing) wel wat prijziger dan in de stad. De service was voor een hotel van deze klasse up to standards.
Kortom zeer zeker de moeite waard en wij komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Florence.

Datum van verblijf: september 2014
Giancarlo_Carniani, Direttore van Villa Olmi Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2014

Dear Peterjb,

we would like to thank you very much for taking the time to write your wonderful review and for choosing to stay with us.

We are really happy to read that you were so pleased with Villa Olmi Firenze.

We sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back in our hotel.

Warmest Regards
Veronica Broccardi Schelmi
Room Division Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2013

We verbleven hier 5j geleden al eens en het hotel is nog steeds op zeer degelijk niveau met mooi ingerichte suites. Wat wel veranderde is het restaurant. Het ontbijt blijft van niveau maar waar we 5j geleden nog van een hemels diner genoten is het nu eerder matig en prijzig te noemen. Te mijden dus.

Datum van verblijf: augustus 2013