Beoordeeld op 1 oktober 2018

Alles wat we vooraf hadden gelezen klopt ! We hebben een fantastisch verlof gehad !Thx to Penny and Billy and the whole staff. What a team ! Vriendelijkheid, behulpzaam, grappig en vooral heel harde werkers. Dat maakt jullie hotel top !!
Fons en Mady xx

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Ik bekeek heel wat hotels en liet me overtuigen door de bijzonder positieve reviews van dit hotel en deze zijn meer dan terecht! Van het eerste tot het laatste moment was er een persoonlijk onthaal en service. Men sprak mij reeds van bij het begin met mijn voornaam aan, heel fijn. Altijd met de lach, geen enkele vraag was te veel. Ik kreeg ook als single persoon een upgrade naar een 3-persoonskamer met kitchenette, geweldig! Vlakbij een strandje, twee zwembaden, iedere dag lekker eten, ... En dat allemaal in een familiale sfeer! Als kers op de taart voerde de eigenaar mij persoonlijk terug naar de luchthaven. Ik blik dus meer dan tevreden terug op de vakantie met toppers die er werken zoals Dimitris, Costas, Maria, Penny, Jannis, ...

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op deze site staan al zoveel mooie dingen genoemd! Een geweldig resort (eenvoudige kamer die elke dag wordt schoongemaakt!) met een team dat alleen maar voor ogen heeft jouw vakantie tot een feest te maken!
Ik sluit me helemaal aan bij het commentaar van Marx13!
Heerlijk ontbijt, geweldig om hier ook ‘s avonds te blijven eten.
De Griekse avond was er eentje om je leven lang te onthouden! Echt een feest: heerlijk eten en een geweldige act: Zorba.
En: Corfu met een huurauto is een echte aanrader!
Wij willen hier graag nog eens terugkomen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018

Zeer groot compliment aan de eigenaren en het personeel van Mediterranean Blue!
Penny en Billy die ons verblijf tot een onvergetelijke tijd hebben gemaakt! Met veel geduld en humor beantwoordden ze al onze vragen. Door hun enthousiasme hebben we de leukste en mooiste plekjes in de buurt gevonden. Andy....zij was het zonnetje tijdens elk ontbijt. Spiros, die ons kapotte raam gefixt heeft en ons veilig over het eiland vervoerde. "Onze" barman bij "ons" zwembad, die telkens een heerlijke lunch klaarmaakte (en de allerlekkerste pizza's kan bakken!), Kostas, de charmeur die van elke avond een feestje maakte en Dimitris, onze grote,muzikale vriend, met wie we een geweldige tijd aan de bar hadden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018

Een week in juni met mijn moeder op leeftijd hier verbleven. Het was een heerlijk! Prima kamer aan de overzijde van de weg, met uitzicht op zee was al een feest. Geboekt met ontbijt, wat ruim was en goed verzorgd. Het personeel is enorm gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. We werden opgehaald vanaf het vliegveld. Het hotel regelt, voor wie wil, een aantal excursies die de leuk zijn om te doen. Met name de south-island tour was erg mooi. De chauffeur vertelt veel en enthousiast over zijn Corfu en laat je mooie dingen zien. Het hotel heeft maar liefst 2 zwembaden, iets verder achteraf ligt een prachtig groot zwembad met een groot grasveld en een bar, het is er lekker rustig. Ik heb het niet gezien op de foto's van het hotel in eerste instantie dus een aangename verrassing. Op 150m is het strand met de zee. Mooi helder water en een zandstrand. Het is aan deze oost-zijde wat drukker. Als je een scooter of auto hebt, maar ook lopend is het goed te doen, kun je ook naar de west-kant gaan en tref je Arkoudilas beach. Heeerlijk rustig, prachtig strand en mooie zee. Bedjes te huur en water/fris te koop daar, verder niets alleen maar rust. Kavos is een enorm uitgaanscentrum, maar het hotel ligt er ver genoeg vandaan om er geen overlast van te hebben. (tenminste niet in juni toen wij er waren) Je kunt over het strand naar allerlei leuke restaurantjes lopen in Kavos, dan hoef je niet door de drukke dorpsstraat. Wij vonden met name Roussos een enorme aanrader. Op 300m van het hotel ligt overigens ook een perfect restaurant The Rose Tree. Maar het hotel is ook prima. (heerlijke caesar salad chicken!)
Het viel ons op dat alle mensen die we op Corfu ontmoet hebben even vriendelijk en gastvrij waren. Je voelt je echt welkom. We vonden het hotel en Corfu een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2018