Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Personeel aan de receptie zeer behulpzaam, namen de tijd voor je. Restaurant meer als voldoende , was niet altijd even warm. Salades zeer uitgebreid . Bedienend personeel deed hun best.
De beschrijving van bereikbaarheid van het strand verschilt nog al wat van onze beleving. Het dichts bijzijnde is op minimaal 15 minuten lopen met weinig tot geen faciliteiten, er rijd wel een bus maart or op gezette tijden. Een beter strand, kalamaki was op minimaal 5 km ook hier rijd een bus naar toe. Met voldoende faciliteiten en mooi strand. Dit is een aanrader. Tussen deze twee stranden ligt aan de rand van het dorpje ook een paar kleinere strandjes. Hier zijn we niet geweest, je kunt daar wel leuk langs lopen

Beoordeeld op 31 juli 2017

Onze kamer was prima en schoon. Geen klein hotel, maar niet zo'n flatgebouwachtig hotel. Voorzieningen waren redelijk, all inclusive viel ons wat tegen. Het eten smaakte prima, doch niet altijd even warm. Personeel na een aantal dagen uitermate vriendelijk.
Bartender Brad makes your holiday complete!

Kamertip: Wij vinden dit hotel niet toegankelijk voor mindervaliden!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Wat een teleurstelling. Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard. De all-in formule gewoon weggegooid geld.
De kamers niet praktisch. En sommigen echt oud en versleten, muf. Bijna ieder toilet raam komt uit op de gang waardoor je alvorens je kamer ingaat een welriekend parfum mag ondergaan.
Bedlinnen veel te klein, vol gaten en niet regelmatig ververst. Mijn had had grote bloedvlekken op hoofdkussen, na 4 dagen nog steeds geen ander.
Het ontbijt ronduit niet lekker. Wel mierzoet en super vettig. 1 soort yoghurt/platte kaas. Niks vers fruit, wel ingelegd siroop fruit. Frieten, saucijs, bonen. . Niks gezond dus.
Avondeten was bijna altijd koud, potten dikwijls leeg, en dan was er wel fruit, ttz watermeloen,groene meloen en appelsien. Je moest wel heel snel zijn of het was op. De variatie . . .niks, heel eentonig.
Animatie te verwaarlozen. . En als er eens iets te doen was geen plaats om te zitten want het was dan rond het zwembad .
Het strand is verre van 75 meter. Er rijdt een busje maar ook dat is wringen en duwen voor een plaatsje want sommige toeristen worden bevoorrecht.
De algemene hygiëne liet te wensen over. Tafels en stoelen plakten elke dag. Etensresten bleven soms 3 dagen liggen in de eetruimte buiten. Op de tafel lagen resten van vorige avond. Dikwijls onze tafel zelf gedekt en gewassen. Water werd er niet gebruikt, het spuitbusje dan weer wel. Blijkbaar het ideale poetsprodukt daar.
Ook die 5 zwembaden. . Overroepen. . 1 met bar, heeel druk, 1 aan receptie(zonder bar) werden gezuiverd met pomp. De ander 3 kleintjes waarvan nog 1 met een barretje, hadden geen zuiveringssysteem dus niet hygiënisch. . Integendeel.
Niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn.
Het griekse personeel die er werkte , Giannis en de meisjes en nachtportier aan het onthaal deden hun best en waren de engelse taal redelijk machtig. De anderen spraken noch engels, frans, duits, italiaans of grieks.
Kassiopi zelf een leuk dorpje,wel een eindje wandelen, het hotel absoluut geen 2 sterren waard.. ontzettend veel betaald, bitter weinig gekregen qua eten, service etc. .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017

Service beneden alle peil.
Eten vaak koud of niet gaar.
Fruit was vaak uitgeput tijdens het avond eten en vers fruit in de morgend was er helemaal niet aanwezig.
Snacks heb ik niet gezien behalve een sneetje brood met plakje kaas achter glas.
Voor het ontbijt lagen de etensresten van het avondeten nog op de tafels op het terras.
Niet alle zwembaden werden gefilterd of filtering was defect.
Vering van de bedden voel je door het matras heen.
Kamer was niet vrij bij aankomst..koffers 2 dagen niet uit kunnen pakken omdat er ons tot 3 x beloofd werd dat ze vrij zou komen.
Problemen met de waterleiding waardoor het leidingwater een vervelende geur had.
Er zijn slechts 2 bars waar je wat te drinken kan krijgen.
Deze aan het kleine zwembad zat vaak zonder voorraad of de drank was vervallen (flacon limonade beschimmeld)
Tegenover de receptie was een bar van memento die iet of wat deftig leek maar was betalend.
Dus van het all in systeem was niet veel te merken.
Shuttlebus leek eerst correct maar hier was er na verloop van tijd belangenvermenging.
Personeel doet zen best maar het loopt er in het 100.... management niet oke.
Resort is onlangs overgenomen door niet Grieken wat men onmiddelijk merkt.
De terugkeer naar huis beviel me het meest van men hele verblijf aldaar.
slechts meegevallen was het eten, hygiëne restaurant en behandelen van klachten.

Slechtste maar ook duurste vakantie ooit voor ons.

Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Het was al bij al een fijne vakantie.
Bij onze aankomst legde Brad, de barman ons al in lekker in de watten door de bar nog even na sluitingstijd toe te laten om wat te ontspannen na de reis.
De kamers werden dagelijks schoongemaakt maar de handdoeken werden niet dagelijks ververst en shampoo's ook pas na een aantal dagen bijgevuld.
Het buffet Is iets meer afgestemd op Engelsen. Ik vond het eten niet zo lekker maar wel genoeg keuze en vriendelijk personeel.
Het beste Was bij het zwembad waar de barman Brad aan de beurt kwam. Plezier, ontspanning en coctails à volonté! Hele prettige man!
We hebben genoten van deze vakantie
Carine, Kris, Fanny en Laurent