“Vers eerlijk eten tegen een aangename prijs”
Beoordeling van The Old School

The Old School
Geclassificeerd als nr. 25 van 58 Restaurants in Kassiopi
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras aan de haven met uitzicht op Albanië.
De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend! Bijna aan de lage kant zelfs voor de kwaliteit van het eten.
Zelfs een kindermenu hamburger bestaat uit vers klaargemaakt gehakt met groenten en vers gesneden patat. 4 euro!
Bediening erg vriendelijk en opmerkzaam.

Absolute aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

6 mei 2018 beoordeeld

We bezochten begin mei het restaurant The Old School. Het restaurant ligt leuk gelegen aan de haven en is sfeervol ingericht. De bediening was goed en het eten was eveneens van goede kwaliteit. We waren met een groep van acht personen en hebben genoten van de avond. Het restaurant kunnen we zeker aanbevelen.

Datum van bezoek: mei 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch met salades en 'n glaasje wijn. Old school salade is een aanrader. Fraai uitzicht op Sarande in Albanië.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juni 2017 beoordeeld

Altijd verse vis, eigen vissersbootje en zodoende ook altijd een heerlijk visgerecht!
De vissouvlaki is een topper, tonijn, zwaardvis en grote gamba's, niet twijfelen is een perfect gerecht!

Datum van bezoek: juni 2017
9 september 2016 beoordeeld

We hebben dit restaurantje bezocht op aanraden van een vriend.
We bestelden de vissouvlaki enorm lekker.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die The Old School bekeken, bekeken ook

In The Old School geweest? Deel je ervaringen!