Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke ervaring!

Op onze camping was iemand van deze organisatie aanwezig die al onze vragen vooraf kon beantwoorden ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

Nieuwveen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 330 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn hier terecht gekomen via een foldertje op de camping. Nou ja, dat hebben we geprobeerd. Op de website moest je bij reserveren gelijk getalen. DOE HET NIET!
Bij ons ging de betaling mis (gelukkig) en heb ik gebeld of we ter plekke konden betalen. dat zou mogelijk zijn. Maar dan moet je ze wel kunnen vinden. Erg lastig zonder adres of coordinaten. telefonisch volstrekt onbereikbaar. Na veel navragen dan eindelijk het startpunt gevonden, we waren inmiddels anderhalf uur verder. Heel veel mensen en slechts 1 matig engels sprekende medewerker die het knijtersdruk had met bootjes en vesten uitgeven. Toen we eindelijk aan de beurt waren vertelde deze persoon dat we niet op de juiste plek waren, omdat we nog gebriefd moesten worden op een andere lokatie. Geen bordjes, niks. Die plek hebben we nooit gevonden maar in plaats daarvan hebben we bij het klimbos een zeer professionele kanoverhuurder gevonden waar we gelijk aan de beurt waren: goede instructie, vriendelijk. Nooit meer iets gehoord ook naar aanleiding van de reservering.

Datum van activiteit: augustus 2021
bnpa07150, Gérant van Base Nautique du Pont d'Arc, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat u ons niet hebt kunnen vinden. Toch hebben wij op onze website links geplaatst die u via Google Maps direct naar het goede vertrekpunt leiden (want dit punt is inderdaad niet gemakkelijk te vinden).

U had ons ook even kunnen bellen!! Wij hebben in ons team 4 mensen die Nederlands spreken en u gemakkelijk de weg hadden kunnen uitleggen. U was niet ver bij ons vandaan. Op de parkeerplaats bij het vertrekpunt staan overal borden van ons bedrijf, helaas kunnen wij niet zomaar overal borden langs de weg plaatsen om u de weg te wijzen...

Wat betreft uw reservering. Wij hebben dagelijks tientallen reserveringen die onbetaald blijven en waarvan de mensen vaak nooit komen opdagen. Helaas hebben wij het te druk om iedereen te bellen om te vragen waarom...

Wat fijn dat u uiteindelijk bij een ander kanobedrijf uw geluk hebt gevonden. Jammer dat u ons niet gewoon nog even gebeld heeft om de weg te vragen.

Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

Er zijn meerdere lengtes te kiezen, 8, 12 en ... (?). Wij wilden eerst die van 8 doen maar kozen uiteindelijk die van 12 omdat er bij die van 8 geen glijbanen zaten en die leken ons juist zo leuk.
Uiteindelijk vonden we 12 eigenlijk wel erg lang. Zeker omdat de meeste van ons alleen in een kano zaten en ik in een kano met mijn 10 jarige dochter, die weinig bijdroeg aan roeikracht zeg maar.

Het was een heel avontuur. Eigenlijk zijn we allemaal wel een keer uit de kano gevallen. Bij een glijbaan, na een glijbaan of in de stroomversnelling net voor de Arc.
Uit de kano vallen is niet zo erg, er weer in komen is lastiger.

En het was natuurlijk erg druk, maar dat kun je verwachten. Dat is ook de reden dat onze kano omsloeg in de stroomversnelling. En dat maakt het ook wel een beetje spannend, want als je in het water ligt en er komen een heleboel kano’s op je af ...

Het verhuurbedrijf was prima. Aan het begin kregen we een routebeschrijving welke stroomversnelling je aan welke kant moet nemen. Maar natuurlijk 1 waar je nooit meer opkijkt.
Per kano een ton voor je spullen. Zelf een kano en een peddel uitzoeken, zelf naar de rivier dragen en gaan.
Aan het einde reed de bus net voor ons weg, maar er was een klein terrasje met een soort snackbar waar je wat eten en drinken kon kopen en even bij kon komen van de tocht. Prima.

Datum van activiteit: augustus 2020
bnpa07150, Propriétaire van Base Nautique du Pont d'Arc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2021

Hallo,

Hartstikke bedankt voor uw review.

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw kanotocht op de Ardèche, ondanks de spannende momenten.

Wij hopen u bij uw volgende verblijf in de Ardèche opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Te massaal. In de file op de rivier. De verhuurder is wel prima. Goed geregeld. Zonder de verhuurder 1ster

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Voldoende parkeerplekken, goede uitleg, bus naar de plek van vertrek en bij aankomst weer terug naar de auto.
We hebben de 12 km gedaan, dat was precies goed. Route ging onder de arc door en door 3 sluisje, wat de kinderen ook erg leuk vonden. Alles bij elkaar hebben we er 5 uur over gedaan, waarvan 3,5 uur kanoën en een duik in het water.
Met 2 volwassenen en een kind in een bootje zit je wel wat diep, we liepen soms vast. Dat ging beter toen we de volwassenen over de bootjes verdeelden.

Datum van activiteit: juli 2019
yvesc765, Propriétaire van Base Nautique du Pont d'Arc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw positieve review.

Wij zijn heel blij om te horen dat u w afdaling prima is verlopen en dat u een leuke tijd heeft gehad.

Wellicht tot een volgende keer.

Beoordeeld op 16 september 2017

Vertrokken vanaf camping Ardechois. Goed geholpen door jongen die de boot naar de rivier droeg. Prachtige tocht en de tocht was prima te doen.Eenmaal weer aan de kant zou de bus om 14.00 uur ons retour brengen. Zonder inlichting kwam deze 20 minuten te laat. De chauffeur stonk vreselijk naar knoflook en had een klein hondje bij hem die echt niet normaal stonk. Jammer na zo een mooie tocht te eindigen in zo een vieze bus vol stank en dus misselijk uitgestapt.

Datum van activiteit: september 2017