“Lekker eten op een typisch Frans dorpspleintje”
Beoordeling van L' Inter'Val

L' Inter'Val
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Colombey-les-deux-Eglises
4 weken geleden beoordeeld

Deze zaak wordt gerund door een stel jonge Fransen. De keuken is zeer verfrissend. Zeer gunstig geprijsde lunch. Lokale producten en veel groenten op het bord. Daarnaast ontdekten we een paar zeer interessante lokale wijnen die je ter plaatse ook kan kopen. Wij aten een bijzonder lekkere konijnenbout met graantjes mosterd.

Datum van bezoek: juli 2020

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant werd ons aanbevolen door het champagnehuis Cudel in Colombe-la-Fosse met advies om de dagmenu te nemen. En daar zijn we hen dankbaar voor. Vriendelijke ontvangst door gastvrouw en gastheer. De dagmenu bestond uit ravioli met parmezaanse kaassaus, soekjes en rucola, gevolgd door risotto met romanesco en gerookt varkensvlees, en dessert te kiezen van de kaart, waarvan ik een lekkere chocomousse koos en mijn gezelschap heerlijke regionale kazen. Als drank kozen we voor Cudel champagne , natuurlijk. Prijs menu: 16 euro, champagne 27 euro, glimlach inbegrepen

Datum van bezoek: april 2019

30 juni 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die L' Inter'Val bekeken, bekeken ook

Colombey-les-deux-Eglises, Haute-Marne

In L' Inter'Val geweest? Deel je ervaringen!