“Leuk authentiek italiaans restaurant”
Beoordeling van Alle Aie Sul Lago

Alle Aie Sul Lago
Geclassificeerd als nr. 31 van 352 Restaurants in Comacchio
12 juni 2018 beoordeeld

Een echt Italiaans restaurant, bijna zonder buitenlanders. Wij hebben er tijds onze vakantie drie keer gegeten. Wij waren steeds de enige niet-Italianen. Een eenvoudige
maar goede spijskaart met verse produkten. Een enorme pizza kaart voor zeer betaalbare ;prijzen. .

Datum van bezoek: mei 2018

26 september 2017 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2017

Datum van bezoek: januari 2019

Datum van bezoek: januari 2019
mirco288, Proprietario van Alle Aie Sul Lago, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Alle Aie Sul Lago bekeken, bekeken ook

Lido delle Nazioni, Comacchio
Comacchio, Province of Ferrara

Comacchio, Province of Ferrara

In Alle Aie Sul Lago geweest? Deel je ervaringen!