“Leuk authentiek italiaans restaurant”
Beoordeling van Alle Aie Sul Lago

Alle Aie Sul Lago
Geclassificeerd als nr. 28 van 350 Restaurants in Comacchio
12 juni 2018 beoordeeld

Een echt Italiaans restaurant, bijna zonder buitenlanders. Wij hebben er tijds onze vakantie drie keer gegeten. Wij waren steeds de enige niet-Italianen. Een eenvoudige
maar goede spijskaart met verse produkten. Een enorme pizza kaart voor zeer betaalbare ;prijzen. .

26 september 2017 beoordeeld

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Alle Aie Sul Lago bekeken, bekeken ook

Lido delle Nazioni, Comacchio

Comacchio, Province of Ferrara
Comacchio, Province of Ferrara

Lido delle Nazioni, Comacchio

In Alle Aie Sul Lago geweest? Deel je ervaringen!