“Blijft een topper.”

Sala Thai Art Gallery & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 26 van 234 Restaurants in Chaweng
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen sinds vele jaren bij Sala en is en blijft een topper op Chaweng. Prijs ligt duidelijk wat hoger dan andere lokale eet tentjes maar is het zeker waard. Leuke plek om te zitten, vriendelijk personeel en eigenaar, alle gerechten niet even leuker aangekleed.
Heerlijke saté gegeten. Gaan er zeker weer terugkomen.

Datum van bezoek: maart 2020

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al voor de 5e keer op Samui en zijn hier eigenlijk altijd voorbij gelopen. Ik kan wel zeggen wat is dat zonde geweest.
Wat een top restaurant is dit.zeer vriendelijke eigenaar en even zo aardig personeel. Het eten is super heel veel keus en mooi gepresenteerd. Het restaurant heeft een heel leuke Thaise sfeer. Zijn hier nu 4 keer geweest en zeker niet de laatste keer. Top top top.

Datum van bezoek: september 2018
sathit_samui, เจ้าของธุรกิจ van Sala Thai Art Gallery & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Dear values customer (Uriah 121)
Thank you very much for your time to kindly write and share your experience with Sala Thai restaurant as you was eat here almost every day during your holidays in Koh samui we very much appreciated and we miss both you have safe journey back home
Looking forward to welcome and see you again next visit
Best regards

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk Thais ingericht restaurant met erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ik had de pad thai seafood en dat was een goede keuze!

Datum van bezoek: augustus 2018
sathit_samui, Owner van Sala Thai Art Gallery & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018

Dear Values Customers ( Jelle d )
Thank you very much for your Kindly shared your experience @ Sala Thai Restaurant We really very much appreciated and we looking forwards to welcome and see you again. next visit
Best. Regards

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier zowel Thais als Europees eten. De Thaise gerechten waren zeer smaakvol. Europees eten is standaard maar goed. Zeer vriendelijk personeel. Leuke inrichting. Hier komen we deze week zeker nog een keer terug. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.

Datum van bezoek: juli 2018
sathit_samui, Owner van Sala Thai Art Gallery & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dear Values Customers ( Roos03 )
Thank you very much for your kindly share your experience @ Sala Thai Restaurant we very much appreciated and we hope you have a great time in koh samui We looking forwards to welcome and see you again next visit.

Best Regards

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zat van de standaard chang en leo’s? Hier hebben ze een beperkt assortiment speciaal bieren van de full moon brewery.

Verder lekker eten en goede service!

Datum van bezoek: juni 2018
sathit_samui, Owner van Sala Thai Art Gallery & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2018

Dear Values Customers ( BramV)
Thank you very much for your kindly write on TA to shared your experience @ Sala Thai Restaurant We very much appreciated and hope you had a great time in Koh Samui
Looking forwards to welcome and see you again next Visit
Best Regards

Reizigers die Sala Thai Art Gallery & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sala Thai Art Gallery & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!