Beoordeeld op 17 mei 2017

Typisch duits middenklasse hotel/ restaurant, met een ruime nette kamer.
Aankomst was drama. Vantevoren gemeld dat ik tussen 22.00h en 24.00h zou aankomen. Bij aankomst om 23.00h stond ik voor de gesloten deur van het restaurant. Op een plaatje op de deur stond vermeld dat de receptie van het hotel aan de achterzijde zit.
Dus opnieuw weer in de auto, draaien en om een paar huizenblokken heen rijden, daarna melden aan de achterzijde.
Daar was het donker en de deur ook dicht, en geen reactie op de deurbel. Uiteindelijk telefoonnummer opgezocht, gebeld en via (duitse) instructie doorverwezen naar een nachtkluisje, waar na het intoetsen van een code de sleutel tevoorschijn kwam.
Enorm omslachtig en vervelend na een lange en vermoeiende autorit.
Verder alles prima, en 's-ochtens een goed ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 september 2015

Echt Duits hotel, gelegen in het centrum van Bitburg, dus lekker lopend het stadje in. Verder een gedegen hotel maar wel een beetje gehorig en lawaaierig. Verder prima kamer met goede bedden en goed ontbijt. De wifi is erg slecht.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 september 2015

De kamer en het ontbijt waren best ok, zeker gezien de prijs. De eerste nacht was de kamer niet goed: krakend stapelbed en douche waarin men eigenlijk niet kan douchen zonder overstroomde badkamer. Er werd ons echter een betere kamer aangeboden. het eten was echter vréselijk. Ik verwacht geen gastronomische hoogstandjes bij een driesterren hotel, maar een béétje inzet mag wel....
Nu kwam alles uit potten en de frituurplan: het eten blonk van de vettigheid....en alles smaakte naar industrieel.....Ik had geboekt via Jetair, en voelde me eerlijk gezegd wat bekocht....;

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 28 juni 2015

vriendelijk ontvangen door een mevrouw. de auto of motor kan achter het hotel gesteld worden. een propere kamer toegewezen gekregen op de 2e verdieping. mooie ruime badkamer met douche. ramen kunnen open, mag ook wel zonder airco op de kamer. tv is nog een dikke bak en geen flatscreen. het bed kraakte spijtig genoeg al vanaf dat je je omdraait. geen minibar maar beneden wel een koelkast waar je dag en nacht iets uit kan nemen (tegen betalen redelijke prijs 1,50-2,40) er zijn 4 wifi routers in het hotel. je kan het sterkste signaal kiezen, de code vindt in een map op een briefje. (het is voor alle 4 dezelfde onderste code!) het ontbijt was werk van gemaakt. bv. geen gewoon ei, maar een doormidden gesneden en gevuld ei.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 6 mei 2014

Prijs kwaliteit is uitstekend . De maaltijd 's avonds was gevarieerd en voldoende. Ontbijt was in orde en veel keuze. Er was een vlotte bediening en personeel was vriendelijk. We kregen ook
1 maal gratis koffie met gebak. Ook 2 uur gratis zwemmen in Cascade. Zeker een aanrader
is het om bij te betalen voor de sauna die zeer goed was en uitgebreid ( twee grote blokhutten buiten en 4 maal per dag opgietsessies). Als je 8 euro / persoon bijbetaald kan je 3 uur naar de sauna .De kamer nr.10 dat we hadden was ideaal voor de hond omdat het buiten achteraan het terras was op het gelijkvloers. Ook was de kamer ingericht voor gehandicapten. Een minpunt was dat de kamer niet voldoende verduisterd was . Er bevond zich geen gordijn voor het raam boven de deur. Er is een toerismebureau in de stad waar je het boekje Natuurwanderpark Eifeltoeren kan kopen voor 2 euro. De dichtste wandelingen zijn wandelingen delux.
Deze 10 wandelingen zijn buitengewoon mooi en telkens zeer goed aangeduid en ingedeeld volgens moeilijkheidsgraad en de afstand is ook telkens vermeld.Ze bevinden zich ongeveer gemiddeld een 15 km van bitburg. De gratis nachten via jetair zijn eventueel ook meegenomen.
Het is ook een kindvriendelijk hotel . Ze zijn er van harte welkom en mogen al eens een klein beetje rondlopen in het restaurant.
Ik zou er zeker terugkeren.

Kamertip: stiller kamer aan de achterzijde van gebouw buiten het hotel ter hoogte van terras gelijkvloers kamer nr 10 ideaal voor mensen met een hond om de hond uit te laten
Datum van verblijf: april 2014