Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Een mooi goed hotel. Schoon netjes leuke kamer. In het restaurant kun je zeer goed eten! Goede pastas en pizza 's.
Ontbijt ook goed met zeer lekkere croissant. Hotel en restaurant zeker aan te bevelen!
En bij het uit checken ook nog eens een goede fles wijn meegekregen als bedankje dat wij te gast waren! Top!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Ik ben in april gegaan. Uiteraard is dit het start van het seizoen en moeten ze de zwembad nog in orde maken e.d.
Tegen een relatief laag bedrag konden wij er overnachten (2): De prijs 64,- p.n

Wij hoopten wel gebruik te kunnen maken van hun “Spa faciliteiten”.
Dit kost per persoon 30 euro voor 75 minuten.
Dit vind ik buitensporig hoog voor een verder vrij simpel hotel waar je dan al redelijk wat voor betaald.

De kamers waren schoon maar speciaal of design is het niet echt.
Voornamelijk simpel met een erg klein balkon.

Het buitenbad ligt aan de drukke weg en zag er troosteloos uit. Waarschijnlijk knap deze wel op in de zomer.
De jacuzzi op het dak kun je niet gebruiken bij veel wind en deze was dan ook afgesloten.

De locatie is prima, prima te lopen naar boulevard (15 minuten) en goede uitval basis.

Ons conclusie: voor 64,- (relatief weinig) toch een stevige prijs die je betaald voor wat je krijgt.
Indien je niet voor het zwembad kiest zou ik eerder gaan voor een B&B.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Costazzurra is een verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Indien er plek is kun je gebruikmaken van de priveparkeerplaats, en anders kan je prima aan de straat parkeren. Je kunt het ontbijt nuttigen aan de bar, maar ook op je kamer laten bezorgen. Een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een bezoek aan Agrigento.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Op 1 januari kwamen we hier rond 17:30 aan. Via booking hadden ik 2 kamers gereserveerd voor 4 personen. 1 kamer voor 568 euro en 1 suite in het bijgebouw voor 712. De suite was vlgs de beschrijving groot en had wasmachine.
We kregen zonder overleg 2 andere kamers in het gebouw waar het restaurant zat. De kamers waren ook nog niet schoon. Natuurlijk gingen we terug naar de receptie en de eigenaar zei dat hij in de winter de suite niet verhuurde. Hij zou ons een grotere kamer met een jacuzzi op balkon geven. En hij had de kinderen dan nu een museum kamer gegeven. Wij gingen natuurlijk de bedragen googelen op booking.com. En het bleek veel minder duur te zijn. Hij liet ons toen de website zelf van zijn hotel zien en we kregen 100 euro korting. Maar vlgs ons klopte het toch niet. We hadden echt het idee dat we veel te veel betaalden. Daar kwam bij dat de jacuzzi kapot was en die zou hij de volgende dag laten maken. We moesten dus wel het volle bedrag betalen terwijl de jacuzzi de eerste nacht werkte.

Omdat we geen zin in ruzie hadden op 1 januari hebben we het maar zo gelaten maar we hebben er nog steeds geen goed gevoel over. Hij zet een kamer op booking.com die hij daarna uit de verhuur terughaalt. En als wij niks gezegd hadden had hij ons 2 kleine kamers voor hetzelfde bedrag gegeven. Vervolgens betalen we voor een jacuzzi die het de eerste dag niet doet.
In de kamer met de jacuzzi hing bovendien een papier waarop stond dat de kamer 120 euro per nacht was. Terwijl wij voor 4 nachten 680 moesten betalen. Dat is 170 euro p nacht. Het klopte dus allemaal van geen kanten!!!

Vervolgens gebben we ruim anderhalf uur op een kamertje met 4 personen zitten wachten tot deze kamers klaar waren. Ook dat is best gek als je pas om half 6 aankomt.
De kamers waren verder wel comfortabel en 3 dagen deed de jacuzzi het wel, nadat hij gerepareerd was.

Dan het ontbijt: wat een slecht ontbijt voor een hotel dat zich 4 sterren noemt.,er was koffie en thee en paar sneetjes wit stokbrood zoete croissants en cake. Het fruit werd iedere dag ouder. Er was alleen ham en kaas en verpakt zoet beleg. Geen bruin brood geen lekkere broodjes geen vleeswaren geen vers gesneden fruit of verse jus d orange. Wel jus d orange uit pak. En appels en mandarijnen die je zelf kon schillen en er al dagen lagen.Er was een bakje Corn flakes maar de derde dag was er geen melk en wel klein pakjes
yoghurt.
Het ontbijt viel ons erg tegen vooral na het geweldige ontbijt van bed en breakfast porta di Castro in Palermo!!
Helaas deze ervaring met dit hotel.
We zijn met booking in 49 steden, in 17 landen geweest en het is de eerste keer dat we meemaken dat geboekte kamers niet beschikbaar zijn en dan het hotel je voor hetzelfde bedrag mindere kamers wil geven.
Ik zou dit hotel dus niet aanraden.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 12 november 2017

Recent verbouwd hotel. Gerund door een familie die erg betrokken zijn bij hun bedrijf.
Uitstekend visrestaurant waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Volgende keer een dag langer blijven zodat we gebruik kunnen maken van het wellness aanbod. Het hotel biedt een shuttle service aan naar de Tempel vallei. Daardoor hoef je niet onnodig lang te lopen. Aanbevolen.

Datum van verblijf: oktober 2017