Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een hotel dat is blijven steken op alle vlak in de jaren 80
Volledig verouderd
De airco in de kamers werkte voor geen meter en het was een 40 graden, waardoor we s nachts tweemaal hebben opgestaan om te douchen
Het ontbijt was wel met vers gesneden fruit maar t smaakt niet fris, het stond allicht niet gekoeld voor het op het buffet werd geplaatst, voor de rest gewoon.
Positieve punten :
Gratis parking
Een groot zwembad met voldoende ligstoelen en parasols en vlak aan zee. Het zwembad is slechts open tot 19u en pas vanaf 10u s morgens...behoorlijk laat als het al 38graden is.

Was heel blij dat het slechts één nacht was en dat we er weg konden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Ontvangst is allemaal prima. Maar de kamers zijn erg gehorig. Zwembad is groot en fijn maar de bar erbij sluit om 8 uur in plaats van 11uur.
Diner wordt geserveerd in dezelfde zaal als ontbijt waardoor je met erg weinig gasten in een hele grote zaal zit.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2014

Ongeïnteresseerd personeel, slechte ontvangst, gebrekkige informatie.
Ontbijtbuffet was een grote puinhoop m.n. omdat er niet werd afgeruimd en aangevuld. Zitjes aan de bar bij het zwembad kunnen eigenlijk gelijk bij het grof vuil. Kale plantenbakken en peuken bij de entree van het hotel.
Wij kregen het gevoel dat dit hotel binnenkort gaat sluiten.
Goed vonden wij; de kamer, Wi-Fi en het grote zwembad met voldoende ligbedden. Ligging aan boulevard van San Leone.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 7 november 2013

Het hotel is ideaal gelegen. Ook flanneren langs de zee heeft zijn charme. De kamers zijn redelijk, alleen het badkamerplafond was dringend aan vervanging toe. Zeker de moeite waard om de vallei van de Tempels te bezoeken. Het ontbijtbuffet was rijkelijk, alleen het restaurant was voor mij te bombastisch.
In de nabijheid van het hotel zijn een aantal leuke en goede restaurants ter beschikking.

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 juni 2013

Mooi hotel, ideale ligging, niet ver van de vallei van de tempels. De kamer was redelijk. Het personeel bij de balie was niet bijzonder vriendelijk. Wij hadden via de reisorganisatie halfpension geboekt (Euro 26 extra pppd). De mensen met halfpension werden in de eetzaal apart gezet voor het avondeten. Volgens de reisgids zouden we een 3-gangen keuzemenu krijgen. Ons werd door de ober echter duidelijk gemaakt dat dit eigenlijk een 2-gangen keuzemenu was met als derde gang een dessert (niet zelf te bepalen). Voor extra zouden we moeten bijbetalen. Het eten was weinig en van slechte kwaliteit: slappe diepvries sperciebonen en worteltjes (uit blik?). Deze maaltijden waren het geld niet waard. We raden halfpension in dit hotel daarom ten stelligste af.

Datum van verblijf: mei 2013