“Prima eten op gezellige locatie”
Beoordeling van Charoupia

Charoupia
Geclassificeerd als nr. 4 van 26 Restaurants in Plaka
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld

Prima restaurant voor mezze en ontbijt. Betaalbaar, vriendelijk personeel ( Nikos)
Heerlijke stek met altijd een windje.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vers eten, attente bediening, heerlijke muziek, van lounge to vintage.
Midden in het dorp en bij winderig weer goed te bezoeken.

Datum van bezoek: juli 2019
Iosifelis, Ιδιοκτήτης van Charoupia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Vielen Dank für Ihre Bewertung Das Team von Charoupia.

6 juli 2019 beoordeeld

Snelle service. Geen toeristenprijzen en je zit heerlijk centraal in plaka. Eten is ook meer dan lekker. anrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Vielen Dank für Ihre Bewertung Das Team von Charoupia.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Charupia (the Carob tree, waar je onder zit) is een heel gezellige en lekkere taverna. Uitgebreide kaart met vooral ook uitstekende homemade nagerechten! De porties zijn prima en de bediening is vlot en relaxt. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2018
28 juni 2018 beoordeeld

Terwijl ik op de bus richting Elounda zat te wachten, hier even op het terras gezeten.
Ik dronk een huisbereide limonade en die smaakte lekker fris en niet te zoet.
Om de tijd te doden, nam ik een boek uit de uitwissel boekenkast.
Je mag er boeken uit meenemen en boeken bij zetten.
Als ik ooit terug naar Plaka ga, zet ik er zeker eentje bij.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Charoupia bekeken, bekeken ook

Elounda, Lasithi Prefecture

Elounda, Lasithi Prefecture

In Charoupia geweest? Deel je ervaringen!