Priceline
87 US$
89 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotel Website
73 US$
Expedia.com89 US$
Hotels.com89 US$
Destinia.com97 US$
Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Het kasteel is charmant en bevindt zich in een dankbare omgeving. Aan de receptie zit erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was lekker en alles was er wat er moet zijn, echt goed. Het zwembad is ok maar er hangt best een kille sfeer. De kamer was echt verouderd en klein. Ook jammer dat sommige details niet werken zoals sommige lampen. Het voelt aan alsof je in de kamer van de dienstmeid overnacht. De gratis pot honing op de kamer was een mooi gebaar maar kon de kamer niet goed maken. Voor zo een kamer zouden ze dan toch de prijs serieus moeten laten zakken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 15 januari 2020

Zeer vriendelijke en behulpzame receptie.
Samen met nog een koppel verbleven wij hier 2 dagen, eenvoudige maar knusse gezellige kamer, goed bed.
Ontbijt was goed, zeer vriendelijk personeel.
Hebben 2-maal het diner genomen, was super lekker, geen grote porties maar uiterst verfijnd, lekker bijpassende wijnen kan ook per glas genomen worden.
Mooie omgeving, goed om te wandelen.
Bezoekje aan Saint-Omer is ook aanrader.
Wij komen zekers nog eens terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 december 2019

Met 6 vrienden twee nachten verbleven. 1 maal het diner genomen. Prachtig chateau in een prachtige en rustige omgeving.
Zowel het ontbijtbuffet als het diner waren lekker en verzorgd. Eveneens een mooie selectie wijnen. Enige minpunt was het vroege sluitingsuur (23u00) van de bar. Maar ja, met vrienden (enkel mannen) heb je altijd dorst en nooit genoeg hé :-)
Niet goedkoop, maar dat weet je op voorhand.

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben een mooi uitzicht op de tuin met bronzen beelden.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Het kasteel was mooi, de kamer was eerder klein en vrij warm. De badkamer was in orde met een goede douche. Het ontbijt was eerder beperkt, maar het diner was goed.Vriendelijke bediening. Mooie, gezellige bar.

Kamertip: Geen lift en geen airco. Kamers onder het dak zijn dus vrij warm.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Ziet er mooi uit, prachtige setting. Wij hadden een kamer in het kasteel op de eerste etage. Er is geen lift en geen airco. De kamers in het kasteel zijn erg gehorig.
De badkamer was prima, ook niks mis met het bed.
De kozijnen hebben dringend onderhoud nodig.
Het restaurant ziet er mooi uit, maar het eten ziet er mooier uit dan het smaakt. Te weinig personeel. Na 20 minuten wachten op het menu voor het dessert hebben we dat maar overgeslagen.

Datum van verblijf: juli 2019