Hotel Website
Travelocity
Orbitz.com
Destinia.com97 US$
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Het kasteel was mooi, de kamer was eerder klein en vrij warm. De badkamer was in orde met een goede douche. Het ontbijt was eerder beperkt, maar het diner was goed.Vriendelijke bediening. Mooie, gezellige bar.

Kamertip: Geen lift en geen airco. Kamers onder het dak zijn dus vrij warm.
Beoordeeld op 29 juli 2019

Ziet er mooi uit, prachtige setting. Wij hadden een kamer in het kasteel op de eerste etage. Er is geen lift en geen airco. De kamers in het kasteel zijn erg gehorig.
De badkamer was prima, ook niks mis met het bed.
De kozijnen hebben dringend onderhoud nodig.
Het restaurant ziet er mooi uit, maar het eten ziet er mooier uit dan het smaakt. Te weinig personeel. Na 20 minuten wachten op het menu voor het dessert hebben we dat maar overgeslagen.

Beoordeeld op 2 juli 2019

Was hier jaren terug geweest!
Het is tijd om de boel te sluiten!
Nog nooit zo slecht gegeten en zo een slechte bediening gehad! Geen organisatie, kamers verouderd en nog volle vuilbakjes! Restaurant ongezellig!

Beoordeeld op 26 juni 2019

Mooi park met heel mooie oude bomen.
Mooi gebouw, kan wel wat onderhoud en reparaties gebruiken.
Ons kamer was op gelijkvloers en vrij klein en dus warm.
Het eten werd opgediend in wat vroeger de schuren waren, de zalen waren zeer rumoerig, veel te veel lawaai.
Het eten was maar matig.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie setting om tot rust te komen. Aangenaam groene omgeving. Vriendelijk en gedienstig personeel. De maaltijden zijn zeer verzorgd en smakelijk. Interessante wijnkaart. Plaats om te promotenn echter niet geschikt voor kinderen.

Datum van verblijf: juni 2019