Finca Las Breveritas
Hotel Emblematico San Marcos(Icod de los Vinos)
111 US$
  • Gratis parkeren
Drago Nest Hostel(Icod de los Vinos)(Heel veel waar voor je geld!)
45 US$
  • Gratis parkeren
Apartamentos Monasterio de San Antonio(Icod de los Vinos)(Heel veel waar voor je geld!)
58 US$
Zie aanbieding
Hotel Drago San Antonio(Icod de los Vinos)
81 US$
Priceline
76 US$
Priceline
  • Gratis parkeren
Hotel San Agustin(Icod de los Vinos)
  • Inclusief ontbijt
Casa Rural La Furnia(Icod de los Vinos)
  • Gratis parkeren
Espacio Antares(Icod de los Vinos)
  • Bar/lounge
Icod Centre(Icod de los Vinos)
Zie aanbieding
Finca Los Ciruelos(Icod de los Vinos)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in Los Pajeros. Super fijn huisje met een heerlijke tuin/patio. De huisjes liggen tegen elkaar aan met een eigen parking. Iedere ochtend verse (gratis) broodjes en een welkomst pakket met wijn, paté, toast etc. Het eiland is geweldig vooral t Anagagebergte. Tip: huur een auto met iets meer motor vermogen want de bergen zijn steil.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Corine v, Propietario van Finca Las Breveritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Goedenavond Marcos en Margo,

Dank jullie voor de lieve woorde, we vonden het gezellig om jullie bij ons te hebben gehad.

Hoop tot een volgende keer, groet,
Emilio en Corine

25 juni 2013 beoordeeld

Leuke huisjes: zien er goed en verzorgt uit. Aardige mensen, goede service: broodjes, wijn, schoonmaak is allemaal top geregeld. In een fijne, rustige omgeving. Een echte aanrader vor een rustige, relaxte vakantie!

• Verbleef: september 2012
18 juni 2013 beoordeeld

Wij verbleven in casita Los Perros. De foto's op de site geven een goed beeld. Een prachtige tuin, een schattig huisje met alles wat je nodig hebt. We voelden ons meteen op ons gemak. Eigenaren zeer behulpzaam en makkelijk telefonisch te bereiken. Het weer was in die periode wat minder, veel bewolking en dan kan het ook wat frisser zijn. Je zit op ongeveer 400 meter hoogte. Je kan niet zonder auto. Het is behoorlijk steil overal. Dus als je iets wilt zien, dan heb je een auto nodig.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
16 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Corine v, Propietario van Finca Las Breveritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

10 maart 2016 beoordeeld

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner