92 US$
Priceline92 US$
eDreams92 US$
Destinia.com105 US$
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Goed schoon hotel. Douche wel zeer smal net als het bad. Bedden zijn goed evenals de wifi. Boek wel via booking dat is vreemd genoeg goedkoper dan rechtstreeks. Baliemedewerker op aan gesproken maar ze kon hier niets aan doen. Parkeerplaats afgesloten een gratis. Prima hotel voor op doorreis

Kamertip: Niet gaan eten bij del Arte, pizzeria ernaast. Zoek je eetgelegenheid even goed uit.
Datum van verblijf: juli 2021
Sandrine BLAAS, Directeur général van Best Western Dijon Quetigny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2021

Beste Simone,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen over uw verblijf op tripadvisor te delen.
Bepaalde internettarieven zijn inderdaad goedkoper, maar met restrictieve annuleringsvoorwaarden, of zelfs niet-opzegbaar, niet-restitueerbaar.
In de hoop u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke
Groeten
Sandrine Blaas
Geberal Manager

Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

De ingang van het hotel was voor ons niet makkelijk te vinden. Als je met een auto vol spullen zit, verwacht je dat je die voor de deur kunt zetten en de receptie in kunt lopen. Dat was niet het geval, want ingang is op het centrale plein. Je kunt pas het parkeerterrein op als je de code van het hek hebt. Hierdoor 2 rondjes gereden (weg naar parkeerterrein is eenrichtingsverkeer). Prettig dat auto op afgesloten terrein staat en dat er een oplaadpunt voor EV was. Ontvangst zeer vriendelijk en dame vroeg ook nog of we een goede reis hadden gehad. Kamer was zeer klein, maar heerlijke bedden, kussens en beddengoed (zacht aan je lijf). Ontbijt was goed en het viel op dat het hotel echt zeer goed rekening hield met alle coronamaatregels. Ligging is uitstekend met diverse restaurants, bars en bioscoop in de buurt voor eten en ontspanning.

Datum van verblijf: mei 2021

Beste klanten

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen op Tripadvisor te delen.
Uw opmerkingen zijn constructief voor ons in onze zoektocht naar kwaliteit.
U kunt er zeker van zijn dat de bewegwijzering wordt voltooid en in de komende weken zal worden geïnstalleerd. Evenals de ontvangst van bagagekarren. Deze 2 acties zullen de komst van onze gasten verbeteren.
In de hoop u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke.

Groeten

Sandrine Blaas
General Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Kwamen vrij laat aan. Deur werd opengedaan door vriendelijke maar gehaaste man. Stuurde me eerst weg ondanks dat ik mijn reservering via booking.com liet zien. Toen ik aandrong toch echt gereserveerd te hebben, liet hij ons binnen.
Inchecken ging snel, met snel de uitchecktijden en tijden voor het ontbijt. We hadden een grotere kamer met ontbijt geboekt. De foto’s op internet verschilde met de realiteit. De kamer leek veel kleiner. Na nog eens navraag bij de Desk te hebben gedaan, bleek het toch echt onze kamer te zijn.
Het bed sliep goed, de airco werkte goed, de kleine badkamer voldeed.
Het ontbijt werd vanwege COVID opgediend aan het buffet. Konden niet zelf pakken. Er werden eieren gekookt en er was roerei met spek. Verder was het wat sober met plakje kaas en ham. Het gekookte ei was desgevraagd zacht maar kennelijk werd er geen timer gebruikt waardoor ik hele slijmerige eitjes kreeg.
Het was zonde dat ik de zogenaamde extra grote kamer incl. ontbijt had geboekt. Het verschil was een slaapbank. Dat scheelde je ruim 40€.

Datum van verblijf: augustus 2020
Clemence Berthier, Directeur général van Best Western Dijon Quetigny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Geachte klant,

Ik dank u voor uw opmerkingen die ons helpen onze kwaliteitsaanpak te perfectioneren.
we zijn altijd bezorgd over het welzijn van onze klanten.
De kamers met een slaapbank zijn eigenlijk minder ruim, maar hebben als voordeel dat ze een goede prijs-kwaliteitverhouding bieden.
Clémence

Beoordeeld op 22 juli 2020

We hebben hier 1 nacht verbleven. Het hotel is nieuwe (2019) en dat is te zien. Het heeft een stadse sfeer. Door de Corona maatregelen was het wat versoberd maar wij waren blij met dit hotel. Vlotte check in. Een wat kleine kamer maar fijne bedden, goede douche en airco. We hebben het wel wat warm gehad door de dekbedden. Koffie/thee en water op de kamer. Er was een kluisje. We misten enkel een koelkastje. De kamer had geen terras of balkon. Het hotel heeft een gratis eigen parkeerplaats. Rondom dit hotel liggen 6 restaurants met terrassen, een bioscoop en een sportschool. Iets verderop MacDonalds, een bakker en nog een Italiaans restaurant. Verder kun je er niet veel doen. Je schijnt met openbaar vervoer vanaf dit punt snel in de stad te kunnen komen, maar dat hebben we zelf niet gedaan. Wij hebben dit hotel gekozen omdat het een paar kilometer van de A31 afligt, dus handig op doorreis. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar zijn naar de bakker om de hoek gereden.

Datum van verblijf: juli 2020

Geachte klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken van uw verblijf in ons etablissement met ons te delen en ik heb kennis genomen van de diensten die u heeft genoten.
Tot ziens voor een nieuwe tussenstop in het Best Western!
Clémence

Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Kamers kan je wat vergelijken met ibes maar de badkamer is wel merkelijk beter mooie inloop douche prima afzuiging in badkamer (spiegel niet bedampt na douchen)
Goede bedden
De tram met een halte 200 m brengt je gemakkelijk naar het centrum

Datum van verblijf: juli 2020

Geachte klant,
Bedankt voor uw opmerkingen over uw verblijf bij ons en ik ben blij te zien dat u onze locatie en het comfort van onze doucheruimtes op prijs stelde.
Clemence