hubert c
Ninove, België

Tophotel!

Beoordeling van Occidental Ibiza
5,0 van 5 bollen17 jun 2023 beoordeeld
Zeer aangenaam resort in uitgestrekte tuin. Alles zeer proper en perfect onderhouden. Mooie ruime kamers. De kwaliteit van het eten 3x per dag is zeer goed. Lekkere keuken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Indien mindervalide vraag om een kamer aan de achterknt van Blok 2 of Blok 3, restaurant goed...
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 jun 2023
Beste Hubert,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten. Leuk dat u ons personeel in het zonnetje zet. We zijn blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad!

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

• Vibra Hotels
1.4 km van Occidental Ibiza
Meer hotels in Port d'es Torrent bekijken
Beoordeeld op 29 juli 2022

We waren er met ons gezin van 4, waarvan 2 kids (12 en 9). Wij waren tevreden van onze vakantie! De kamer en service was top. Het eten mocht iets gevarieerder zijn, maar was wel lekker. De frisdrank (en het water) was niet altijd even lekker, maar daar valt ook niet echt zwaar over te klagen. De alcohol die ze gebruiken was niet van echte merken (bijv: lokale rum, Mabu ipv Malibu, …), maar evengoed niet slecht. De kindjes (en wij dus ook) hebben ‘s avond ook van de minidisco en shows genoten.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Hotel- cmanager, Owner van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

Beste Saskia,
We danken u voor uw fijne feedback.

We lezen met plezier dat u tevreden was met de gastvrijheid van ons personeel.
Jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren. Laat gerust enkele suggesties achter zodat we onze service kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Zwembaden en kamers zijn ok tot aan t ontbijt die goed is ...maar dan schiet dit hotel op alle vlakken te kort ! Het middagmaal en avondmaal is gewoon van een zeer lage kwaliteit en niet lekker! 4 sterren onwaardig. En dan de all in :( alle drank is er maar je kan t enkel uitdrinken in een wegwerp kartonnen colabeker ;) van smorgens tot stop all inn ! En wss gaan ze dit op het milieu steken maar er zijn genoeg kwalitatieve herbruikbare plastiek bekers om je drank kwalitatief af te geven ;) want een gin tonic of een biertje in karton is not done!!

En savonds is de sfeer zo cooltjes dat t aangenamer is in je kamer ! Voor de rest heb je hier echt wel een wagen nodig die wel moeilijk te parkeren valt maar er is hier niets in de buurt buiten een gezellig strandje ...

Kamertip: Lees men beoordeling ;)
Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2021

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw feedback achter te laten.

Het spijt ons dat u niet helemaal heeft kunnen genieten van het eten. We zullen kijken waar we ons eten kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 2 oktober 2019

Goed verzorgd hotel met prima kwaliteit prijs verhouding. Het personeel is vriendelijk en het eten is goed. Goede saladebar en altijd verse producten. Kamers waren goed verzorgd en met een lekkere stortdouche.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Geachte gast,
We willen je bedanken voor het delen van deze mening over je recente verblijf in Occidental Ibiza. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het met u eens dat ons attente personeel een sleutelrol speelt in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om te garanderen dat we een service van hoge kwaliteit en een andere en onvergetelijke ervaring bieden.
Nogmaals bedankt voor deze geruststellende recensie over uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten
Pedro Cordón
General Manager

Beoordeeld op 30 september 2019

De kamers zijn goed maar wel een punt voor de werking van de airconditioning. In 24 uur tijd hebben we 3 kamers gehad, bij de derde kamer werkte de airco. De filters en roosters van de airco moet naar mijn mening schoon zijn en dat was niet het geval.

Beoordeeld op 28 september 2019

Gewoon een fantastische hotel niets op aan te merken het hotel ligt op loopafstand van een leuk strandje met enkele restaurantjes maar daar hoef je geen gebruik van te maken want het eten en drinken is top in het hotel .