dimi19802014
Bredene, België

Een tegenvaller

Beoordeling van Occidental Ibiza
2,0 van 5 bollen29 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zwembaden en kamers zijn ok tot aan t ontbijt die goed is ...maar dan schiet dit hotel op alle vlakken te kort ! Het middagmaal en avondmaal is gewoon van een zeer lage kwaliteit en niet lekker! 4 sterren onwaardig. En dan de all in :( alle drank is er maar je kan t enkel uitdrinken in een wegwerp kartonnen colabeker ;) van smorgens tot stop all inn ! En wss gaan ze dit op het milieu steken maar er zijn genoeg kwalitatieve herbruikbare plastiek bekers om je drank kwalitatief af te geven ;) want een gin tonic of een biertje in karton is not done!!

En savonds is de sfeer zo cooltjes dat t aangenamer is in je kamer ! Voor de rest heb je hier echt wel een wagen nodig die wel moeilijk te parkeren valt maar er is hier niets in de buurt buiten een gezellig strandje ...
Datum van verblijf: september 2021
Kamertip: Lees men beoordeling ;)
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Propriétaire van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 okt 2021
Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw feedback achter te laten.

Het spijt ons dat u niet helemaal heeft kunnen genieten van het eten. We zullen kijken waar we ons eten kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Hartelijke groeten,

• Algotels
1.4 km van Occidental Ibiza
Meer hotels in Port d'es Torrent bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Goed verzorgd hotel met prima kwaliteit prijs verhouding. Het personeel is vriendelijk en het eten is goed. Goede saladebar en altijd verse producten. Kamers waren goed verzorgd en met een lekkere stortdouche.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Geachte gast,
We willen je bedanken voor het delen van deze mening over je recente verblijf in Occidental Ibiza. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het met u eens dat ons attente personeel een sleutelrol speelt in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om te garanderen dat we een service van hoge kwaliteit en een andere en onvergetelijke ervaring bieden.
Nogmaals bedankt voor deze geruststellende recensie over uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten
Pedro Cordón
General Manager

Beoordeeld op 30 september 2019

De kamers zijn goed maar wel een punt voor de werking van de airconditioning. In 24 uur tijd hebben we 3 kamers gehad, bij de derde kamer werkte de airco. De filters en roosters van de airco moet naar mijn mening schoon zijn en dat was niet het geval.

Beoordeeld op 28 september 2019

Gewoon een fantastische hotel niets op aan te merken het hotel ligt op loopafstand van een leuk strandje met enkele restaurantjes maar daar hoef je geen gebruik van te maken want het eten en drinken is top in het hotel .

Beoordeeld op 27 september 2019

Goed hotel, ik was er voor de 2e keer en het is heel vriendelijk personeel en je kan echt rust pakken. Prima zwembad en ligbedjes en zelf vond ik het terras fijn bij de kamer.
Btw de eis van minimaal 200 letters hier is niet handig. Heb de neiging af te haken!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 september 2019

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad bij Occidental Ibiza. De ligging is rustig en geeft mogelijkheid tot wandelen in de omgeving en het bezoeken van cafés en restaurants in de buurt. Het strandje dichtbij is heerlijk dichtbij en er wordt qua animatie ook voldoende aangeboden. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en attent.