steven t

Occidental Ibiza

Beoordeling van Occidental Ibiza
5,0 van 5 bollen14 aug 2018 beoordeeld
Zalig super proper hotlel ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ! Lekker,verzorgde en gevarieerde maaltijden ! Nog maar weinig zo lekker gegeten in een All in hotel !! Begrijp niet wie hier niet tevreden is ! Tof animatie/sport team (niet opdringerig)
Praktische en nette kamer met hemelse bed/kussens!
Voldoende ligbedden aan het zwembad + handdoeken.
Hotel super gelegen, beetje weg van de drukte, toch alles makkelijk te bereiken met openbaar vervoer/taxi of per boot !
Een echte aanrader ! Wij verbleven er met 2 volwassen kinderen.
Bedankt aan het ganse geweldige team van Occidental
Datum van verblijf: augustus 2018
Kamertip: Wij verbleven in de tower (hoofdgebouw 1e verdiep) Kinderen kamer naast ons. Deze locatie was...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
1.4 km van Occidental Ibiza
Gratis parkeren
Meer hotels in Port d'es Torrent bekijken
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Occidental is een goed hotel voor koppels of gezinnen die een rustig verblijf willen op het eiland Ibiza. Er is een goed animatieteam voor kinderen, maar wel minder voor tieners, vermoed ik... Er zijn ook niet echt shows 's avonds, maar af te toe komt er wel iemand zingen of een instrument bespelen. Het eten is vrij lekker, maar wel eentonig na een aantal dagen, snacks aan het zwembad zijn ok. De dranken zijn lekker, maar wel rekening houden dat er voor bepaalde dranken moet bijbetaald worden. Nadelig in de kamer is dat er niet echt een aparte badkamer voorzien is... Er is een douche en toilet met doorzichtige deur, maar de wastafel staat in de kamer, waardoor je ook vaak haren, ... in je kamer hebt. Bedden zijn apart en staan op wielen, dus dat is ook een nadeel als je als koppel gaat. Het is zeker geen hotel voor mensen die willen uitgaan op het eiland. Het ligt relatief ver van alles. Ibiza stad is ongeveer 60 € met de taxi heen en terug. De cafés aan de kust (Mambo Café, Café Del Mar, ...) zijn ongeveer 25 € heen en terug. Er is wel klein gezellig strandje dichtbij, waar je ook iets kan drinken.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn heel tevreden over het hotel, wat ik hier lees “weinig keus in eten”daar ben ik het niet mee eens.
Voor mij is dit heel veel keus . Mensen die het lauw vinden “ neem een warm bord”
De kamers zijn heel mooi en ruim , alles aanwezig ,
Iedereen super vriendelijk, niks is te veel,
Mss een klein minpuntje , rond het zwembad idd veel etensafval, die in mijn ogen te wijten is aan de klanten.
Opruimen na eten aan zwembad is de boodschap beste reizigers!
Rustige ligging , super strandje op 100m

Beoordeeld op 31 juli 2018

Service:
Animatieteam verdeelt in internationale en Italianen. Italianen meestal afstandelijker dan de internationale.
Simone, Elisabetha, Lorenzo (klein, met baard) en Kyan prettige animatieleden.
Hygiëne:
Wc vloeren buiten de kamer waren nat en vies
Prijs/kwaliteit:
Avondeten meestal lauw en weinig keus.
Ontbijt en lunch niks mis mee.
Locatie:
Lopend naar San Antonio is ongeveer 45 minuten.
Voordat je daar bent is er niet veel te doen.
Slaapkwaliteit/kamers:
Kamers waren heel mooi en schoon. Ook de bedden waren fijn en zacht. 10/10 voor de kamers!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

In augustus 2017 samen met een vriendin een week naar dit hotel geweest. Op internet stonden toen nog verouderde foto’s, dus de kamers waren nog beter dan wij verwacht hadden! Heel leuk ingericht, netjes en schoon. Wij hadden gekozen voor All Inclusive, eten was super goed, ondanks dat het redelijk kleinschalig is was er toch genoeg variatie. Wij hadden geboekt via vakantiediscounter.nl. Super goede verzorging en via hen ook een hele leuke dagtrip gedaan waarbij we veel van het eiland gezien hebben!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Zalige vakantie gehad in dit hotel! Heel leuke ruime kamer ondanks het babybed en buggy. Lekker eten. Vriendelijk personeel! Hier en daar beetje verouderd zoals bv de gevlochten stoelen waren soms aan vervanging toe. Voor de rest heel proper overal. ( Juist rond het zwembad had ik het net iet netter verwacht. ) maar al bij al een zekere prijs kwaliteit toppertje!!!

Datum van verblijf: juli 2018