Lieven V

Topvakantie

Beoordeling van Occidental Ibiza
5,0 van 5 bollen16 mei 2017 beoordeeld
We zijn hier, als koppel, een week in dit hotel geweest begin Mei 2017
Kamers waren mooi en proper, wel weinig plaats om uw kledij en dergelijke op te bergen, maar het lukte juist. Elke dag propere handdoeken.
Het eten was goed, soms zelfs uitmuntend. Je kan na het eten een digestiefje nuttigen zoals limocello of een kruidendrankje. Bij het ontbijt kan je Cava drinken.
Aan het zwembad ( er zijn er 3) is er voldoende plaats en voldoende zetels ter beschikking. Het hotel ligt wat afgelegen maar dat heeft ook zijn voordelen, de omgeving is hierdoor zeer rustig en ook het plaatselijke strandje is heel aangenaam zonder drukte.
Er is gratis heel goede wifi aanwezig, behalve op het einde van het smalle zwembad.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Datum van verblijf: mei 2017
Kamertip: Er zijn kamers met een hoekbalkon, hier heb je heel veel plaats. De kamers in de voorste blokken...
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
  • Vibra Hotels
1.4 km van Occidental Ibiza
Meer hotels in Port d'es Torrent bekijken
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Super hotel. Vriendelijk personeel, goed eten, goede bedden en leuke animatie. Alleen het zwembad was wel erg koud maar daar is aan te wennen. Ligging is ietwat achteraf maar met een huurautootje prima. Bushalte is om de hoek. Kortom zeker aan te bevelen.

Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Erg naar ons zin gehad. Onze dochter van 1,5 had zich vooral vermaakt bij de kidsclub en het kinderbadje.
Personeel was vriendelijk en gezellig. De kinderen die bij de "oppasservice" zaten leken het ook erg naar hun zin te hebben (vanaf 3 jaar).
De kamer was Klein en gehorig, maar verder prima.
Schoonmakers waren wel erg slordig; ene keer was het bed half opgemaakt, andere keer hadden ze hun schoonmaakdoek achtergelaten en ook een keer de prullenbak vergeten te legen.
Gevarieerde keuken, het smaakte wel vaak hetzelfde, maar verder was het ok. Wel jammer dat het restaurant pas om 8 uur opengaat voor ontbijt en 19.00 voor het avondeten.
Wij waren een week voor de herfstvakantie gegaan. Toen was het erg aangenaam qua drukte. Toen de herfstvakantie begonnen was merkte je wel dat het echt een stuk drukker was. Je moest er snel bij zijn om een kinderstoel te bemachtigen in het restaurant, het zwembad was ook wat drukker en veel meer geluidsoverlast.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Fijne accommodatie schoon en netjes met prima eten het ligt in een rustige omgeving maar een strandje op loop afstand en een bus halte om de hoek voor openbaar vervoer. Of huur een auto om het eiland te verkennen.

Beoordeeld op 14 oktober 2016

Wij hebben echt een heerlijke uitrust vakantie gehad! Toen wij om 11:00 uur aankwamen was het ontbijt net voorbij, maar toen ging de bar open waar je ook nog lekker eten en drinken kon pakken. Om 14:00 mochten wij de kamer in. Wij zijn vooral bij het hotel gebleven waar veel activiteiten werden georganiseerd door een enthousiast animatieteam. Er was o.a. waterpolo, voetbaltoernooi, volleybal, darten, zumba, poolen en nog veel meer leuke spelletjes. Ook in de avond was er elke dag een leuke entertainment show.
Het eten was erg lekker en gevarieerd. Om de dag was er een thema. De borden en het bestek waren alleen niet altijd even goed schoon.
Het hotel was voor ons twee prima. We hadden een heerlijk bed en een ruime hoekbalkon.
In de omgeven is niet erg veel te doen. We hebben 1 dag een motor-scooter gehuurd voor €27 inclusief verzekering en hebben een rondje door Ibiza gereden.
Als je een dagje weg wilde kon je een dag van tevoren gratis een lunchtas aanvragen. Daar zat dan een bakje pastasalade in, een zakje chips, een flesje water, een pakje drinken, een koekje, twee appels en sandwiches. En op de laatste dag werden wij om 6:30 uur opgehaald en kon je een ontbijt aanvragen, dus om 6:00 uur lag er keurig een bordje met eten voor ons klaar.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Pedro J, General Manager van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over uw verblijf in ons Barceló Pueblo Ibiza hotel.
Het is altijd een genot om dit soort ervaringen te horen.
Hartelijk dank voor uw opmerkingen over het entertainment personeel en de diensten in het algemeen.
Aarzel dan niet om ons te contacteren om u te helpen met uw volgende boeking.

Vriendelijke groeten,

Pedro Junquero Trabado
Directeur

Beoordeeld op 12 oktober 2016

Goed hotel.
Vriendelijke mensen, goed eten, schoon. Perfect voor kinderen. Alles ziet er verzorgd uit
We zijn er niet voor niks weer teruggekomen. Plaatsje weinig te doen dus een huurauto is aan te bevelen. Strand dichtbij en leuke restaurants aan strand.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Pedro J, General Manager van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2016

Beste gast,

Het is altijd een genot om dit soort ervaringen te horen.
Bedankt voor je reactie over de locatie, naast de beste stranden van Ibiza, de selectie eten en de diensten in het algemeen.

We hopen dat je had een goede reis terug naar huis en blij te mogen verwelkomen u mee terug in de nabije toekomst zou zijn.

Vriendelijke groeten,

Pedro Junquero Trabado