“Top tent!”
Beoordeling van Bar Le Nouveau Grillon

Bar Le Nouveau Grillon
Geclassificeerd als nr. 21 van 39 Restaurants in Lorgues
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Lorgues hebben we hier 3x gegeten. Je zit heel gezellig, vriendelijk personeel en de entrecote is echt zo lekker, lijkt wel geroosterd.
Cote de boeuf aten wij hier op onze laatste avond, ook fantastisch! Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2022

10 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ruim terras, goede koffie en lekkere taart erbij. Een prima plek om bij te komen van de markt of van een wandeling door het oude centrum van Lorgues.

Datum van bezoek: september 2021
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2022
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2022
5 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Bar Le Nouveau Grillon bekeken, bekeken ook

In Bar Le Nouveau Grillon geweest? Deel je ervaringen!