“fantastische ervaring met club sail”
Beoordeling van Club Sail Tenerife

Club Sail Tenerife
6 september 2015 beoordeeld

als gepensioneerd koppel man en vrouw zijn we aan de cursus begonnen , de taal was geen probleem David de instructeur heeft ons goed geholpen en het goed uitgelegd , een aanrader.

20 juni 2017 beoordeeld

13 maart 2017 beoordeeld

21 februari 2015 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
28 december 2014 beoordeeld

Reizigers die Club Sail Tenerife bekeken, bekeken ook

Los Gigantes, Tenerife

In Club Sail Tenerife geweest? Deel je ervaringen!