“Leuke haven”

Puerto Deportivo Los Gigantes
Geclassificeerd als nr. 10 van 25 dingen om te doen in Los Gigantes
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit de haven een prachtig uitzicht op de grote hoge cliffen van de Los Gigantes. De zee is hier ook zeer ruig. Om een echt mooie ruige zee te zien, kun je het beste naar Puerto de Santiago rijden (vlakbij). Met name bij hotel Barcelo slaan de golven gigantisch hoog op de rotsen. Adembenemend mooi! In veel landen geweest zoals in Nieuw Zeeland, Thailand en Maleisië, maar dit nog nooit eerder zo spectaculair gezien. M'n eerbied en ontzag voor de natuur is deze dag weer aanzienlijk toegenomen.

9 oktober 2016 beoordeeld

Het is jammer dat je niet zomaar bij de los gigantos kan komen. maar we zijn zeker van plan omdat bij de volgende trip dat wel te doen, vanaf het plaatje zijn de Los Gigantes goed te zien. dus de volgende keer wat dichterbij gaan zoeken.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel aardig maar smoorheet strand..
Rotsmassief is ok maar overdreven veel toerisme er omheen..
Restaurantjes wel leuk

29 april 2016 beoordeeld

Gezellig haventje. Uitvalsbasis voor dolfijn en walvis tour. We zijn op de bonnefooi gegaan, maar er was voldoende aanbod. We moesten 2 uurtjes wachten, maar dat was geen punt. Goenoeg winkeltjes, restaurants en een klein strandje op loopafstand.

Bekijk meer beoordelingen
27 maart 2016 beoordeeld

Doordat er veel bootjes vertrekken en binnenkomen ivm de dolfijn/walvis bezichtiging, is het overdag in het haventje levendig( lees gezellig). In de avond daarentegen is het compleet uitgestorven. Jammer!

Reizigers die Puerto Deportivo Los Gigantes bekeken, bekeken ook

Tenerife, Canarische Eilanden

Santiago del Teide, Tenerife
Tenerife, Canarische Eilanden

In Puerto Deportivo Los Gigantes geweest? Deel je ervaringen!