“gezellige haven, startpunt voor walvis en dolfijn tour”

Puerto Deportivo Los Gigantes
Geclassificeerd als nr. 7 van 25 dingen om te doen in Los Gigantes
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
29 april 2016 beoordeeld

Gezellig haventje. Uitvalsbasis voor dolfijn en walvis tour. We zijn op de bonnefooi gegaan, maar er was voldoende aanbod. We moesten 2 uurtjes wachten, maar dat was geen punt. Goenoeg winkeltjes, restaurants en een klein strandje op loopafstand.

27 maart 2016 beoordeeld

Doordat er veel bootjes vertrekken en binnenkomen ivm de dolfijn/walvis bezichtiging, is het overdag in het haventje levendig( lees gezellig). In de avond daarentegen is het compleet uitgestorven. Jammer!

2 december 2015 beoordeeld

Prachtige plek om even een biertje te drinken. Je kunt hier tripjes boeken naar zee of naar masca. Aanrader

19 juli 2017 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Puerto Deportivo Los Gigantes bekeken, bekeken ook

Tenerife, Canarische Eilanden

Santiago del Teide, Tenerife
Los Gigantes, Tenerife

In Puerto Deportivo Los Gigantes geweest? Deel je ervaringen!