Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
travelup.com
Hotels.comUS$ 61
Priceline
Beoordeeld op 11 januari 2019

Inrichting appartement verouderd maar goed onderhouden. Dagelijks onderhoud. Ruim appartement. Maaltijden in buffetvorm, niet overdadig maar er was weinig volk, toch ruim voldoende keuze. Voor 70 EUR p/d halfpension voor 2 personen is dit een meer dan correcte prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Animatie team xons platja, empuriabrava o.l.v Dani.
Alba ,Kenya , Alberto waren ondanks hun jonge leeftijd goede entertainers. We hebben genoten!
We hopen dan ook dat ze er allen volgend jaar weer bij zijn.
Top team !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

In dit hotel 1 overnachting gehad. Vriendelijke receptioniste. Mogelijkheid om iets later uit de kamer te vertrekken.
Kamer gedateerd en zeer gehorig. Stoelen schuiven op de vloer hoor je van alle buren. Zo ook hun kinderen. Buiten is het tot zeker 5:00 uur onrustig.
Ontbijt was prima. Niets bijzonders, maar netjes en voldoende keuze.
Voor ons was 1 nacht prima, maar ik moet er niet aan denken om hier een week of lager te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

Het is een fijne hotel, een vriendelijk personeel, een goed zwembad. Het ontbijten was elke dag dezelfde. Het diner was elkedag verandert niet zo saai, maar het was een beetje franse en spaanse style. We missen gekookt aardappels ....hi..hi....
Het hotel ruimte genoeg voor de kinderen, en een goed activiteiten team voor de kinderen.

We verbleven 8 nachten in julie.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 juni 2016

Het hotel is heel simpel en oud. Als je van luxe en comfort houd moet je hier niet heengaan. Er is een fitnessruimte.. maar alle toestellen zijn zo oud dat ze niet meer werken. Er is een zwembad.. maar de omgeving is zo depressief en het water zo vies dat je er niet in wilt zwemmen. Het ontbijt is redelijk.. alleen spreekt de dame geen woord engels. In de kamers zijn de meubels ook aan vervanging toe. Erg oud allemaal en het zit ook niet bepaald lekker. De badkamer is erg krap.
pluspunten: locatie is top!!
De kamers zijn schoon.
gratis wifi.
prijs is erg laag! Maar volgende keer toch liever wat duurder dan!

Datum van verblijf: juni 2016