Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Priceline
Hotels.comUS$ 62
travelup.comUS$ 80
Beoordeeld op 2 oktober 2015

Enkele jaren terug verbleven we in dit hotel dicht bij zee , de winkelgalerij Sant Mori en vlak voor de dienst van toerisme van Empuriabrava .Ook de zaterdagmarkt wordt vlak bij het hotel georganiseerd .Pluspunt is de supermakt onder het gebouw .We verbleven er in half pesnsion en het eten was lekker .We beschikten over een ruim appartement maar deze zijn stilaan aan renovatie toe .Niettemin prijs kwaliteit gezien een degelijk verblijfshotel .In het rechtvoor gelegen internetcafe beleefden we heel wat aangename uurtjes . Frans Vermeulen

Kamertip: Op de rechterkant vooraan hebt u zeezicht
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 15 augustus 2015

Goed apparthotel, super ontbijt, zeer mooie kamers en ook de animatie was goed. Vlakbij het strand en aan de boulevard met winkels gelegen. Winkel in hotel was een pluspunt. Vriendelijk personeel zowel bij receptie als in restaurant.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 30 juli 2015 via mobiele applicatie

Onze verwachtingen waren al aardig gemanaged door alle reacties op internet. De werkelijkheid was nog wat erger. Als je je instelt op oude verrotte zooi wat er ook gewoon niet uitziet dan kun je er een prima vakantie houden, dat komt dan door het strand en de omgeving. Onbegrijpelijk waarom de muziek iedere avond tot 23:30 zo knalhard moet staan. Eens maar nooit meer.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 7 juli 2015

Over het algemeen een zeer goede reiservaring. Prijs-kwaliteit is zeer realistisch. Voor de prijs die we betaald hadden, hebben we een zeer fijne vakantie achter de rug.
Problemen met het raam in onze kamer werden direct opgelost, ook 's avonds na het avondeten nog.
+ : leuk animatieteam, propere kamers, strand vlakbij, vriendelijk personeel, dichtbij winkels, variatie in het eten

- : de meubels waren een beetje verouderd (vb. stoelen en kasten).

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 3 oktober 2014

Het hotel vergt de nodige investeringen; alles is erg gedateerd en vooral gericht op oudere mensen die vanuit Frankrijk een paar daagjes uit zijn. De kamers worden echter elke dag goed schoongemaakt, bedden worden opgedekt en handdoeken ververst. Prima dus, zeker voor de prijs die wij betalden in het naseizoen. In de huiskamer is een moderne TV en beneden is er een groot zwembad met ligbedden en parasols. Ca. € 25,- per dag voor een appartement is dan niet gek.

Datum van verblijf: september 2014