Beoordeeld op 8 september 2021

Het hotel is slecht onderhouden.
18 jaar geleden hier gelogeerd toen was alles top en tot in de puntjes verzorgd.
Op de kamer werken van de 6 stopcontacten er 2.
Het hotel dient echt geüpdatet worden.
Het was echt matig.
Prijs kwaliteit slecht

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 februari 2019

allereerst de aankomst was perfect de receptionist was ongelooflijk aardig en hielp gelijk met het inparkeren van de auto kregen kamer 102 B dit is een invalide kamer met een heerlijke grote douce en een ruime badkamer ook zit er een invalide toilet in dus makkelijk opstaan mooie grote kamer en een SUPER lekker ontbijt heel uitgebreid en heerlijk echt vers fruit hier gaan we snel weer heen ook diner in het hotel GROTE klasse we gaan in April weer even genieten van al het mooie en lekkers.

Kamertip: prachtige invalide kamers.
Datum van verblijf: februari 2019
Montse E, Director General van Port Salins Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Dear Mr. Albert B.,

Thank you for sharing this excellent review of your stay at the Hotel Port Salins.

I am very pleased to see that you had a fantastic stay, in particular I am thrilled that you consider my staff very nice and helpful and you also enjoyed our breakfast buffet. We pride ourselves on our personalised services, so it is always brillant to see that you feel we far exceeded your expectations.

We look forward to welcomen again in April in our hotel.
Warmest Regards.,

Montse E
Hotel Manager

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, goede centrale ligging, vriendelijk personeel, mooie kamers, maar de eerlijkheid getuigt ons te zeggen dat het parkeren van de auto iedere keer een uitdaging was.

Jammer dat de kamers zo gehorig zijn, zeker als je buren zijn vergeten dat zij niet alleen in het hotel zijn.

Goede bedden!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 september 2017

10 jaar gelden hier geweest en toen met open mond naar de luxe en de service gekeken. Niets meer van dit alles. Verschillende mankementen aan de kamer.
Geen gedekte tafels voor het ontbijt , zelf bestek en servieten uit de kast moeten zoeken. Een kwartier voor afsluiting stond de koffieautomaat al uit.3 nachten geboekt maar we moesten voor twee nachten 20 euro meer betalen omdat het weekend was en dan vindt ik 180 euro voor een nacht gestolen.
Advies voor het hotel : facelift geven en ontbijtcrew bijscholing geven

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

dit is een zeer kindvriendelijk hotel. de restaurant is top en de prijzen zijn laag voor een 4sterren hotel. zeer vriendelijke mensen. voordeel van dit hotel is dat je van de steiger aan het zwembad in uw boot kan stappen en ev een tijdelijke ligplaats kan bekomen wat zeer aangenaam is voor mensen die met de boot komen. het hotel ligt ook midden in de officiële ligzone van Sunseeker wat er voor zorgt dat je een prachtig zicht hebt op deze mooie boten vanuit de hotelkamer en de restaurant.
zeer kindvriendelijk hotel een echte aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2015