Zeeuw
Zeeland, Nederland

Prima camping

Beoordeling van Camping Rubina Resort
4,0 van 5 bollen27 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat Frank uit Utrecht schrijft over de doorspoel kracht van de wc’s en het “vervuilde maanlandschap” klopt. Bij aankomst mag je zelf een plek uitzoeken, onze keus was achteraf niet de beste. We stonden aan de hoofdweg. Elke nacht tussen 4 en 6 kwam de jeugd luidruchtig de camping op. Zelfs auto’s reden er op dat tijdstip terwijl dit niet zou mogen. Voor de rest hebben we het prima naar ons zin gehad, alleen de wind mocht wel wat minder op het strand. Het zwembad is enorm groot, er zijn veel sport mogelijkheden. Daarnaast kan je op het terras tegen een leuke prijs eten. Verwacht er niet al te veel van, daarvoor moet je naar Empuriabrava. Al met al voor een keertje niet verkeerd. Empuriabrava loop je zo naar toe, Roses is goed te doen op de fiets door het natuurgebied. Al met al hebben we genoten.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Cadaques, ga vroeg want anders sta je in de file. Restaurant Mas Gusó.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.6 km van Camping Rubina Resort
  • Agoda.com
1.1 km van Camping Rubina Resort
Meer hotels in Empuriabrava bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooie moderne camping, sanitair daar in tegen is minder. Het is een beetje oud bollig en niet alles werkt naar toebehoren, denk aan een douche die het maar 4 secondes doet, en dat was er niet 1. Ook staat er zoveel doorspoel kracht op de wc’s dat al het wc water vanuit de pot op de bril komt, elke keer dat je dus een wc hokje wilde gebruiken moest je eerst alles schoonmaken.

Het zwembad is overal 1,20 diep. Dit was voor mij ook echt een misser.

Veel van het camping personeel is jong en doet dit waarschijnlijk voor een vakantiebaantje. Sommig personeel verblijft zelf ook op de camping, wat soms voor bijzondere situaties zorgt. Een voorbeeld hiervan is het meisje met de bril van de take away, die meer bezig is met het uitwisselen van haar nummer aan jongens dan daadwerkelijk haar werk doen terwijl het helemaal volstaat en mensen wachten.

Misschien mag ik hier niet over zeuren maar het stuk tussen de camping en het strand lijkt op een vervuild maan landschap, overal afval en plastic. Het ziet er niet uit.

Als dit alles je niet uitmaakt is dit zeker een mooie camping.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 12 april 2023

Megagrote, wat onpersoonlijke camping gelegen aan zee (met eigen toegang tot het strand). Mooi, nieuw zwembad. Sanitair OK. Mooi restaurant en winkel. Kies als je komt kamperen niet voor de kleinste plaatsen. Ze liggen in een uithoek en zijn bv. met een camper of caravan niet bereikbaar...

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

We komen al jaren hier, blijft een fijne camping.
Nadelen, de betaalde wifi.
Op zo’n camping mag je dat anders verwachten.
Ik mis een pinautomaat bij de receptie, ook gezien het feit dat je alleen cash of met creditcard kunt betalen.
Zwembad top, plekken fijn. Restaurant en terras heerlijk.
Hondenstrand is ook super

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 14 september 2019

Wij komen al 14 jaar . Met de caravan . Mooie ruime plekken. Schone sanitair . Gezellige camping . Loopafstand naar het strand . Mooi zwembad . Mis alleen een glijbaan in het kinderzwembad. Mooi fitness. Missen een tennisbaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Hele mooie verzorgde camping en wordt steeds mooier. Ze werken hard aan uitbreiding. Een super mooie fitness ruimte en buiten kun je boksen. Het zwembad blijft perfect. Hier nu 3x geweest en wordt alsmaar beter

Datum van verblijf: mei 2019